FANDOM

Zyta Kita (ang. Foxy Loxy) - trzeciorzędna antagonistka z filmu pt. Kurczak Mały. Była ona nieznośną uczennicą obrażającą innych.

Opis

Osobowość

Zyta Kita była nie miłą i podłą uczennicą. Znęcała się nie raz nad słabszymi, jednak i tym silniejszym potrafiła dokopać, co widać jak prowokuje jednego z kosmitów. Również i przez to można pomyśleć że jest trochę odważna, chociaż z drugiej strony zrobiła to bardziej dla zabawy, niż dla dobra miasta i innych. Po porwaniu przez kosmitów coś jej się poprzestawiało przez co była miłą, słodką i sympatyczną panienką.

Historia

Przed akcją filmu

Zyta Kita była bardzo nieznośną uczennicą lubiącą znęcać się nad słabszymi. Była również gwiazdą baseballu i nie chciała utracić tego miana.

Lekcje z panem Oscypkiem

Zyta Kita była widoczna na lekcjach u pana Osypka. Śmiała się ona z Luśki Kuperczak.

W-F

Zyta Kita na lekcjach wychowania fizycznego rzuciła w Luśkę piłką i się śmiała. Kurczak Mały był na nią wściekły.

Baseball

Zyta Kita za każdym razem robiła wszystko na meczach baseballu za Kurczaka Małego, by nie stracić stanowiska lubianej. Jednak na jednym z meczy to dzięki Kurczakowi drużyna wygrała i Zyta przestała już być popularna.

Tata Kurczaka Małego

Zyta Kita pocieszyła tatę Kurczaka Małego, gdy ten był zawiedziony na swoim synie, bo myślach że kłamie odnośnie kosmitów.

Inwazja kosmitów

Nawet na inwazji kosmitów Zyta miała ochotę na głupie żarty. Wraz ze swoją przyjaciółką Gęsią, obrażała kosmitów. Ten jednak użył na niej swojego laseru, przez co zniknęła.

Nawrócenie

Przez laser coś się Zycie pomieszało w głowie, przez co stała się miłą panienką. Pod koniec film była widziana w kinie obok Specka Zawiotkiego.

Zobacz też