FANDOM

Zuri Ross (grana przez Skai Jackson) to 7-mio letnia dziewczynka. Czasami jest miłą małą dziewczynką a czasami przerażającym dzieckiem. Ma wymyślonych przyjaciół, jedną z nich jest Syrenka Milly.  Jest najbardziej przywiązanym do Jessie dzieckiem z rodziny Rossów. Już na początku polubiła Jessie. Czasami konkuruje z rodzeństwem a czasami pomagają sobie.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Ma kręcone, średniej długości, czarne włosy .Jej oczy są koloru brązowego. Posiada czarnoskórą karnację. Jest chuda. Często ubiera się w różnokolorowe spódniczki lub sukienki.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

RodzinaEdytuj

Jest adoptowaną córką Christiny i Morgana Ross. Ma siostrę Emmę oraz braci Luke'a i Ravi'ego. Ma też adoratora Stuart'a. Przyjaźni się z wymyślona przyjaciółką "syrenką Mili". Bardzo lubi Jessie. Swoje zabawki traktuje jako przyjaciół.

CiekawostkiEdytuj

  • Miała wymyśloną przyjaciółkę Syrenkę Mili do odcinka The Secret Life of Mr. Kipling.
  • Jej pokój jest pełny robotów kuchennych i maszyn do ćwiczenia mięśni.
  • Nie może bez pozwolenia transportować kontenerów przez internet.
  • Biega szybciej od Raviego.
  • Napisała piosenkę o Przyjaciołach z Wyobraźni którą wykonali Jessie i Austin Moon.
  • Pochodzi z Afryki.
  • Robi przyjęcia z herbatką z Emmą.
  • Kocha jednorożce i kucyki.
  • Dostała na święta szynkę.
  • Jest dobra w jedzeniu ciastek i kopaniu tyłków.
  • Ma wszystkie ubrania na rzepy.
  • Można ja przekupić trzema rzeczami np: pieniędzmi, pączkami oraz przedłużonym czasem na spanie.
  • Lubi muzykę Country.
  • Tony jej załatwił samochód do czyszczenia i wyścigówkę.
  • Ma zebrę o imieniu Zibby w Zoo. Dostała ją od swoich przybranych rodziców w Dzień A.
  • Zaprzyjaźniła się z Naną Bananą
  • Ogląda wyścigi traktorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki