FANDOM

Zendella (Zend/aya i B/ella) - relacja pomiędzy Zendayą Coleman i Bellą Thorne. Są to najlepsze przyjaciółki, poznały się na planie serialu Taniec rządzi. Są tak blisko, że nazywają się "bracia", powodem tego jest, gdy Bella stwierdziła we wywiadzie, że "Najlepsi przyjaciele i siostry zawsze mają jakieś głupie małe walki, ale bracia nie dokonują niczego wielkiego". Nieważne, że są "braćmi" do siebie, Zendaya i Bella są zawsze blisko siebie, bez względu na sytuację, szczególnie w swoich zdjęciach na Instagramie.

Inne nazwyEdytuj

  • Zella (Z/endaya + B/ella)
  • Bendaya (B/ella + Z/endaya)
  • Bellaya (Bell/a + Zend/aya)
  • Baya (B/ella + Zend/aya)

Momenty relacjiEdytuj

  • Dziewczyny idą na wiele wycieczek razem i często odwiedzają razem Disneyland, jak widać na zdjęciu po prawej stronie.
  • "Kochamy siebie" i "Kocham Cię" są to częste zwroty między nimi.
  • Zendaya i Bella zrobiły najwięcej wywiadów ze sobą, niż jakakolwiek inna relacja Taniec rządzi. Czasem trzymają się za ręce i chcą wzajemnie kończyć zdania.
  • W niemal wszystkich wywiadach razem, Bella i Zendaya trzymają się za ręce.
  • Razem wyjechały do Dubaju.
  • Podczas czatu 7 marca 2012, Bella pocałowała Zendaye na głowie. To byłby czwarty udokumentowany pocałunek podczas jednego z czatów na żywo, a ewentualne inne są nieznane.
  • Razem także wyjechały do Europy w dniu 12 maja 2012 roku, zwiedziły Londyn (Wielka Brytania), Monachium (Niemcy) oraz Paryż (Francja).

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Relacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki