FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Zdrap swoje szczęście  loteria, w której można dostać nawet 10 milionów dolarów nagrody.

HistoriaEdytuj

Na początku odcinka "Little Dipper" do Stanforda przyszedł zatrudniony przez Gideona grany prezenter. Powiedział Stanfordowi, że wygrał 10.000.000 dolarów, żeby przepisał tajemniczą chatę Gideonowi. Na szczęście Stanford zorientował się że to kłamstwo. Gdy "podpisał" przekaz Groty Tajemnic Gideonowi, ten wyskoczył zza wielkiego, sztucznego czeku. Okazało się że napisał zdanie, które obraziło Gideona. Gdy wszystko się wydało, grany prezenter wyszedł z Gideonem na rękach.

W napisach końcowych tego samego odcinka pojawiła się prawdziwa loteria Zdrap swoje szczęście. Powiedziała Stanfordowi, że jest ich wielkim zwycięzcą. Stanford zamknął loterii drzwi. Wtedy prawdziwy prezenter powiedział, że w takich okolicznościach 10 milionów dolarów trafi do H. McGucketa (musiał zająć 2 miejsce). Po dostaniu nagrody McGucket zjadł czek i najprawdopodobniej nie dostał nagrody. Prezenter powiedział wtedy że oni (czyli loteria) wycofują się z Wodogrzmotów. Później loteria Zdrap swoje szczęście nigdy się nie pojawiła.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Znani pracownicy loteriiEdytuj

  • Prawdziwy prezenter
  • Kamerzysta
  • Dwie panie trzymające czek z balonami

Szablon:Obiekty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki