FANDOM

Zarina - poznajemy ją w filmie "Dzwoneczek i Tajemnica Piratów ". Jest to wróżka, która jest Strażniczką Pyłku, później zostaje wróżką Alchemii Pyłku. Stworzyła wielokolorowe pyłki, z których każdy ma inne działanie.

Zarina jako Strażniczka PyłkuEdytuj

Charakter Zariny bardzo przypomina ten Dzwoneczka, dlatego też nazywana była "Dzwoneczkiem Strażników
Plik:Zarina.png
Pyłku". Zawsze fascynowało ją działanie magicznego pyłku, jako jedyna z wróżek zastanawiała się dlaczego działa on tak, a nie inaczej. Zanim zaczęła tworzyć inne kolory magicznego pyłku, znany był tylko złoty oraz błękitny. Podczas pierwszych eksperymentów z użyciem jedynie złotego pyłku, Zarina nie otrzymywała żadnych efektów. Dopiero gdy dorzuciła do swoich przepisów odrobinę błękitnego pyłku, udało jej się otrzymać inne kolory, które odpowiadały różnym talentom wróżek. W wyniku wypadku wyhodowała ona ogromne pnącze, które zniszczyło połowę Drzewa Pyłkowego. Po tym zdarzeniu Zarina otrzymała zakaz przychodzenia do Drzewa. Uciekła więc razem ze swoimi nowo utworzonymi kolorami pyłku i powróciła rok później, gdy wróżki ze wszystkich pór roku przygotowywały festiwal.

Zarina jako piratEdytuj

Po ucieczce Zarina trafiła do piratów i została ich kapitanem. Przez następny rok doskonaliła
Zarina-The Pirate Fairy

Zarina jako pirat

swoją zdolność wytwarzania i używania różnych rodzajów pyłku. Powróciła do Przystani Elfów by ukraść błękitny pyłek, który był jej potrzebny do stworzenia złotego pyłku. Wykorzystując różowy pyłek wyhodowała maki i za ich pomocą uśpiła wszystkie wróżki prócz Dzwoneczka i jej przyjaciółek. Dzięki temu Cynka mogła wyruszyć w pogoń za Zariną. Wróżce udało się jednak uciec z błękitnym pyłkiem, gdy zamieniła talenty wróżek. Dzwoneczek mimo tego utrudnienia ruszył za nią na statek piratów. Tam dowiaduje się wraz z przyjaciółkami, że Zarina wychodowała Drzewo Pyłkowe by stworzyć tyle złotego pyłku, by statek piratów mógł odlecieć do prawdziwego świata. Wkrótce po tym zostają złapane, a Zarina zdradzona przez swoich kompanów. Jednak wspólnymi siłami udaje się zarówno uratować wróżkę-piratkę, jak i odebrać piratom błękitny pyłek. Po powrocie do Przystani Elfów, wszystkie wróżki zostają obudzone, a Zarina zostaje pierwszą wróżką z nowym talentem, któremu sama nadaje nazwę - Alchemią Pyłku.

CiekawostkiEdytuj

  • Zarina jest pierwszą wróżką, którą poznał kapitan Hak.
  • To Zarina nauczyła Haka latać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki