FANDOM

Szablon:InfoboxXyler i Craz — to postacie z filmu "Dream Boy High". Zostali tymczasowo powołani do życia dzięki wyobraźni Mabel w odcinku "Dreamscapers" wewnątrz umysłu Stana.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz widzimy ich w odcinku "The Legend of the Gobblewonker" w wyobraźni Mabel. Siedzą oni w ciemnoróżowym kabriolecie i zatrzymują się na skrzyżowaniu, gdy Mabel zaczyna z nimi flirtować w wielkiej Chomikokuli. Po włączeniu się zielonego światła, dziewczyna odjeżdża zostawiając ich w niemałym zaskoczeniu. 

Xyler i Craz pojawili się również w odcinku "Dreamscapers". Na początku byli widoczni na okładce filmu "Dream Boy High", a później zostali powołani do życia w umyśle Stana. Chętnie pomagali bliźniakom i Soosowi w znalezieniu szyfru do sejfu wuja. Pod koniec odcinka zostali strąceni przez Billa w odmęty kosmosu, lecz Mabel sprawiła, że powrócili. Następnie grali muzykę z syntetyzatora w próbie pokonania demona. Po konfrontacji z nim, pożegnali się z Mabel mówiąc, że zobaczą się w snach i gdy Stan się obudził, zniknęli.

Kolejny raz widzimy ich w odcinku "The Golf War" lecz znów tylko w wyobrażeniu Mabel. Są wtedy przebrani za lekarzy i próbują "uratować" Pacyfikę od "czadowości" Mabel. 

Ostatni raz pojawiają się w "Weirdmageddon 2: Escape From Reality gdzie podwożą Dippera, Soosa i Wendy do Wieży Mabel. Później uczestniczą w rozprawie gdzie pokazują Mabel, że Fantazja jest lepsza od Rzeczywistości. Przegrywają rozprawę i razem z Mabel, Wendy, Soosem i Dipperem uciekają przed złymi fantazjami Mabel. Gdy Bańka pęka stają się prawdziwi i spoglądają na Dziwnomageddon stworzony przed Billa.

OsobowośćEdytuj

Ponieważ są częścią wyobraźni Mabel, uwielbiają ją i zgadzają się z tym, co mówi. Oboje mają podobne osobowości, są irytujący i żaden z nich nie wydaje się być zbyt inteligentny. Są jednak uzdolnieni muzycznie, jak widać w odcinku "Dreamscapers".

WyglądEdytuj

Zarówno Xyler jak i Craz są umięśnionymi, wysokimi, młodymi mężczyznami.

Plik:Xyler and Craz.jpg

Xyler posiada proste blond włosy, sięgające do żuchwy oraz czarne oczy. Nosi koszulkę bez rękawów w kolorze turkusowym. Jego nadgarstki przyozdabiają granatowe opaski. Do tego zakłada białe spodenki z granatową linią oraz brązowe sandały. Jest opalony. 

Craz ma niebieskie włosy, oczy w tym samym kolorze oraz bladą cerę. Nosi koszulkę w kolorze fuksji oraz czerwono-białą kurtkę. Jego spodnie mają kolor turkusowy, a buty - biały.

Wystąpienia                                                                                                                       Edytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Potwory

Więcej z Fandomu

Losowa wiki