Fandom

Disney Wiki

Wysypek (222)

702strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

By uniknąć wojen edycyjnych proszę innych użytkowników nie edytować tego artykułu do póki administracja nie usunie tego komunikatu. Więcej informacji w [[1]] (nagłówek dwunasty). Za utrudnienia przepraszamy.
Ta strona jest aktualne edytowana przez użytkownika: EDan

Wysypek nr. 222 (ang. Poxy) – jeden z kuzynów Sticha, w jest pierwszym eksperymentem Jumby, którego spotykamy w serialu animowanym Lilo i Stich.

Opis

Wygląd

Charakter

Cel stworzenia

Jumba stworzył eksperyment 222, aby ten obalał przywódców planet. Powoduje iż zarażony przywódca ma wysypkę, śmierdzi, ciągle beka i jest odstręczający. Ludzie się wtedy zaczynają buntować. Wysypek nie jest jednak zakaźny i działa tylko na jego nosiciela.

Uwaga!! Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące fabuły lub jej zakończenia.

Fabuła

Seria Lilo i Stich

Sezon 1 odcinek 1 - Wysypek

Pierwszy raz widzimy Wysypka na polu trzciny cukrowej (w postaci kulki) skąd trafia do fabryki cukrowej, a następnie do ciała Plikleya. Gdy Jumba rozpoznaje efekty choroby, którą złapał Plikley rozpoczynają akcję ratunkową. Mają zamiar wyleczyć Plikleya, wydostając z jego organizmu kuzyna Sticha. W międzyczasie Gantu także chce schwytać Wysypka, porywa Plikleya, jednak Lilo i Stich go ratują, a eksperyment 222 otrzymuje nowy dom - w ciele Gantu.

Występowanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki