FANDOM

Wujek Topolino (org. Uncle Topolino) postać z serii Auta. Jest on Fiatem Topolino mieszkającym w Carsoli, prowadzącym sklep z oponami, mężem Mamy Topolino, bratem Mamy Luigiego i wujkiem Luigiego.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia (do gry) Edytuj

,, Zawsze gotowy do wydawania dobrych rad i wspaniałego posiłku, wujek Topolino jest gotowy na świat szpiegowski Mamma mia!"

Osobowość Edytuj

Wujek Topolino jest bardzo miłą i ciepłą osoba. Jest również bardzo pomocny, mądry i doświadczony.

Wygląd Edytuj

Wujek Topolino jest bordowym Fiatem Topolino. Błotniki ma czarne. Na nich ma reflektory. Felgi ma koloru srebrnego. Z tyłu ma oponą zapasową. Na dachu ma czarne ,,włosy". Wujek ma brązowy kolor oczu.

Historia Edytuj

Luigi i Guido Edytuj

Gdy Luigi i Guido byli jeszcze bardzo młodzi, pracowali w sklepie z oponami u wujka Topolino. To u niego nauczyli się bardzo dużo rzeczy.

Zygzak w Porto Corsa Edytuj

Wujek Topolino cieszył się że jego siostrzeniec z Guido i z paroma kumplami z Chłodnicy Górskiej przybył do rodzinnego miasta. Widzi że Zygzak jest smutny. Domyśla się że pokłócił się ze Złomkiem. Wraz z Mamą Topolino dał mu dobrą radę, dzięki której Zygzak mógł się pogodzić z najlepszym przyjacielem.

Urodziny Złomka Edytuj

Wujek Topolino wraz z żoną przybył z Carsoli do Chłodnicy Górskiej na urodziny Złomka.

Ciekawostki Edytuj

  • ,,Topolino" tak ma na imię w włoskiej wersji Myszki Miki. Twórcy więc nadali mi takie nazwisko dla żartu oraz być może również dla tego że jest Fiatem Topolino.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki