FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Woskowe Muzeum Tajemnic (ang. Wax Museum of Mystery) - wystawa znajdująca się w Grocie Tajemnic. Niegdyś było domem dla przeklętych figur woskowych, które ożywały w czasie pełni. Woskowiaki były uwięziony do czasu, gdy Soos odnalazł muzeum.

HistoriaEdytuj

Muzeum zostało otwarte około 10 lat przed przybyciem Mabel i Dippera do Wodogrzmotów Małych. Atrakcjami były woskowe figury, które Stan ukradł z przeceny, nie zważając na ostrzeżenia sprzedającego odnośnie ich zachowania podczas pełni. Przez krótki czas muzeum było źródłem dużych zarobków Stana, ale później turyści przestali się nim interesować i posiadacz był zmuszony je zamknąć w małym pokoju, którego ukrył pod warstwą tapety.

"Headhunters" Soos odkrywa pokój, a wraz z nim wszystkie figury woskowe, które, w ramach zemsty, odcinają głowę Woskowemu Stanowi. Bliźniaki wkrótce palą w kominku wszystkie wściekłe woskowiaki, co wyklucza otwarcie muzeum po raz drugi.

"Blendin's Game" woskowa figura Sherlocka Holmesa widoczna jest 10 lat w przeszłości. Również, kiedy bliźniaki wchodziły do Groty przez okno, można usłyszeć głos Stana objaśniającego turystom muzeum woskowe.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Miejsca