FANDOM

Wema to mała hiena cętkowana, postać z serialu Lwia Straż. Pojawiła się w odcinku "Lions of the Outlands".

Wygląd Edytuj

Wema jest mała i zaokrąglona. Ma fioletową sierść z ciemnymi cętkami na grzbiecie. Jej grzywa jest krótka i ciemna, a ogon dwubarwny - z wierzchu ciemnofioletowy, od spodu jasny. Ma ciemnoniebieskie oczy.

Osobowość Edytuj

Wema jest niewinna i chętna do zabawy, choć jest w niej głęboko zakorzeniony strach przed lwami. Nawet po tym, jak Kion pomógł jej klanowi, ona nadal się go boi.

Rola w serialu Edytuj

Lions of the Outlands Edytuj

Wema i Tunu bawią się z Madoą. Gdy Wema zauważa, że idą do nich Jasiri z Kionem, chowa się za skałą razem z Tunu. Kion próbuje się z nimi przywitać, lecz młode cofają się w strachu. Madoa wyjaśnia, że one znały dotąd tylko złe lwy, dlatego się boją. Mówi także, że małe hieny w szczególności potrzebują wody.

Później, gdy wodopój wrócił w posiadanie klanu, Tunu i Wema znów bawią się razem, gdy przychodzi do nich Kion. Wema pochodzi do lewka z ciekawością, a Tunu idzie za nią. Jednak gdy Kion spojrzał na hieny, one znowu schowały się za skałę. Jasiri mówi przyjacielowi, żeby potraktował to jako komplement, bo w końcu jest najwaleczniejszym.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo, czy jest spokrewniona z MadoąJasiri i Tunu.
  • Ona i Tunu to jedyne małe hienki w uniwersum Króla Lwa.
  • Jej imię nie zostało wypowiedziane w odcinku, lecz jest wymienione w napisach końcowych.
  • Jej imię oznacza "dobro" w języku suahili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki