FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Wasabi - jeden z bohaterów filmu Wielka Szóstka

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Wasabi to maniak precyzji. Szalenie inteligentny i odrobinę neurotyczny olbrzym o łagodnym sercu. Nie mógł odmówić Hiro, gdy ten go potrzebował. Uwielbia, gdy wszystko jest w największym porządku między innymi jego stanowisko pracy. Zawsze stara się robić wszystko dobrze i zgodnie z zasadami. Dobrym tego przykładem jest, gdy zatrzymał się na czerwonym świetle mimo tego, że gonił ich Yokai (nie wspominając jak zdenerwował przy tym To To).

​WyglądEdytuj

Wasabi jest można powiedzieć olbrzymem. Jest dobrze zbudowany i wysoki. Ciemnoskóry posiada ciemno-brązowe i średniej długości włosy. Jego oczy są brązowe. Posiada nie długą bródkę. Nosi zielony sweter z pomarańczowym wzorkiem. Pod spodem ma jeszcze białą najpewniej koszulę. Ma czarne spodnie i tego samego koloru buty.

Wyposażenie Edytuj

Jako członek ekipy Wielkiej Szóstki, Wasabi wykorzystuje swoją znajomość sztuk walki oraz ostrza plazmowe. Można wręcz powiedzieć, że lubi stawiać sprawę na ostrzu noża.

Jedyny w całej grupie nie posiada jakiegokolwiek kasku. By porozumiewać się z innymi ma doczepiony z dwóch stron specjalny komunikator, który szczerze mówiąc może wyglądać jak taki nietypowy mikrofon. Cały ten sprzęt oczywiście ma też wbudowaną szybkę na twarz(głównie przed oczy). Cały jego strój jest w kolorach zielonym, prawie turkusowym i czarnym. Ma zieloną kamizelkę. Na rękach ma czarne rękawy, a na rękach zielone rękawice, które kryją w sobie jego ostrza. Wasabi ma w stroju jeszcze niebieskie spodnie i czarne buty.

​HistoriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Navbox/Wielka Szóstka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki