FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Wasabi - jeden z bohaterów filmu Wielka Szóstka

Opis

Osobowość

Wasabi to maniak precyzji. Szalenie inteligentny i odrobinę neurotyczny olbrzym o łagodnym sercu. Nie mógł odmówić Hiro, gdy ten go potrzebował. Uwielbia, gdy wszystko jest w największym porządku między innymi jego stanowisko pracy. Zawsze stara się robić wszystko dobrze i zgodnie z zasadami. Dobrym tego przykładem jest, gdy zatrzymał się na czerwonym świetle mimo tego, że gonił ich Yokai (nie wspominając jak zdenerwował przy tym To To).

​Wygląd

Wasabi jest można powiedzieć olbrzymem. Jest dobrze zbudowany i wysoki. Ciemnoskóry posiada ciemno-brązowe i średniej długości włosy. Jego oczy są brązowe. Posiada nie długą bródkę. Nosi zielony sweter z pomarańczowym wzorkiem. Pod spodem ma jeszcze białą najpewniej koszulę. Ma czarne spodnie i tego samego koloru buty.

Wyposażenie

Jako członek ekipy Wielkiej Szóstki, Wasabi wykorzystuje swoją znajomość sztuk walki oraz ostrza plazmowe. Można wręcz powiedzieć, że lubi stawiać sprawę na ostrzu noża.

Jedyny w całej grupie nie posiada jakiegokolwiek kasku. By porozumiewać się z innymi ma doczepiony z dwóch stron specjalny komunikator, który szczerze mówiąc może wyglądać jak taki nietypowy mikrofon. Cały ten sprzęt oczywiście ma też wbudowaną szybkę na twarz(głównie przed oczy). Cały jego strój jest w kolorach zielonym, prawie turkusowym i czarnym. Ma zieloną kamizelkę. Na rękach ma czarne rękawy, a na rękach zielone rękawice, które kryją w sobie jego ostrza. Wasabi ma w stroju jeszcze niebieskie spodnie i czarne buty.

​Historia

Zobacz też

Big Hero 6 logo
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Wielka SzóstkaBig Hero 6: The Series
Postacie:
Hiro HamadaBaymaxTadashi HamadaTo To TomagoHoney LemonWasabiFredCassRobert CallaghanAbigail CallaghanAlistair KreiGersonMochiYamaOjciec FredaRoman
Miejsca:
San Fransokyo
Przedmioty:
Mikroboty
Piosenki:
StoryMy Songs Know What You Did in the Dark (Light Em Up)Top of the World (Greek Fire)Immortals
Inne:
Kingdom Hearts II
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]