FANDOM

Van – jedna z pobocznych postaci w serii Auta. Jest mężem Mini.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia Edytuj

,,Van jego żona Mini lubią podróżować, ale problemem jest to, że nie wiedzą, dokąd zmierzają. Dwie osoby mają silne poczucie przygody, ale niestety silniejszy brak kierunku, zmieniając większość swoich relaksujących marzeń o marne maratony. Teren górzysty, przez pustynię i za każdą stację benzynową - jak Van wolałby stanąć, a potem poprosić o wskazówki."

Historia Edytuj

Auta Edytuj

W filmie Auta widać Vana jak ten wraz ze swoją żoną Mini przyjechał do Chłodnicy Górskiej. Był pewien że jego GPS działa i że nie potrzebuje mapy. Gienia w przykleiła mu naklejkę na tylny zderzak. Van niczego nieświadomy odjeżdża. Następne małżeństwo natyka się na Zygzaka z Bessie robiącego drogę. Zygzak mówi że został porwany i uwięziony, ale Mini z Vanem biorąc go za szaleńca i odjeżdżają. Następne Mini z Vanem błądzą po pustyni. Mini mówi do Vana by w końcu zapytał kogoś o drogę. Ten już prawie oszalały, mówi że chyba autostrada jest blisko.

Auta 2 Edytuj

Pod koniec filmu Auta 2 Mini z Vanem słuchają opowieści Złomka. Mini mówi że jest piękna, ale Van w nią nie wierzy, dopóki nie przyleciała Liliana i mu tego nie potwierdziła. Para pojawia się również na Grand Prix w Chłodnicy Górskiej.

Ciekawostki Edytuj

  • W krótkometrażówce pt. Misja Mamy Złomek uważa że to co robi Mini to misja mamy. Oznacza to że Mini z Vanem najprawdopodobniej mają co najmniej jedno dziecko, które póki na ekranie się nie pojawiło.
  • W odcinku Bujdy na resorach pt. Japoński Złomek w Tokio widać samochód imieniem Van-San, który jest podobny do Vana.

Galeria Edytuj

Zobacz także Edytuj

Auta
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]]
Media:
Postacie:

Miejsca:
[[Plik:{{{Grafika2}}}|100x150px]]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki