FANDOM

Twin-A-Rooney - pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Liv i Maddie.

OpisEdytuj

Liv wraca z Hollywood do rodziny, gdyż za nimi tęskniła. Występowała tam w programie Wydaj głos. Rodzina chce ją powitać. Maddie mówi siostrze bliźniaczce, że ma na oku chłopaka, jednak Liv nie słucha jej. Liv chcąc przeprosić Maddie za zachowanie postanawia udawać Maddie i zaprosić chłopaka na tańce. On się nie zgadza. Teraz Liv musi powiedzieć o tym Maddie. Nie wszystko idzie po ich myśli.

StreszczenieEdytuj

Wszystko zaczyna się gdy Maddie i rodzice przygotowują impreze powitalną dla Liv. Dziewczyna wraca z Hollywood, gdzie brała udział w programie telewizyjnym - Wydaj głos. Joey i Parker zjadają przekąski. Nagle Parker dostrzega, że ktoś na zewnątrz robi zdjęcia. Tam znajduje się paparazzi, którzy robią zdjęcia Liv.

Liv wchodzi do domu i wszyscy się cieszą. Przywitują się z nią. Chcą zrobić sobie rodzinne zdjęcie jednak wszyscy zasłaniają Maddie. Liv wpada na pomysł by paparazzi zrobili im zdjęcie rodzinne.

Później w pokoju Maddie opowiada o Diggim - chłopaku, który wpadł jej w oko. Liv nie słucha jej i chce być w centrum zainteresowania i ciągle pokazuje jej filmik z jej występem w programie. Maddie jest zła i wychodzi. Tymczasem Parker gra w garażu w gry na konsoli. Wtedy wchodzi Joey i pyta się co robi. Parker mówi mu, ze rodzice interesują się teraz tylko dziewczynami a na nich nie zwracają uwagi. Chłopaki postanawiają wyciąć numery i myślą, że ujdzie im to płazem i rodzice nic nie zauważą. Chopcy postanawiają także zrobić sobie bratoschron i zabrać do niej kilka potrzebnych rzeczy

W szkole uczniowie robią zdjęcia Liv. Podchodzi do Joey'a. Nagle idą rodzice. Joey zakrywa twarz by go nie widzieli. Okazuje się, że Pete jest szkolnym trenerem koszykówki, a Karen szkolnym psychologiem. Nagle Karen i Pete całują się a Liv i Joey uciekają. Liv podchodzi do Maddie. Nagle podchodzi Diggie i zaczyna rozmawiać z Maddie i Liv. Maddie z nim flirtuje. Liv jest zdziwiona sposobem flirtowania Maddie. Liv postanawia udawać przed Diggim Maddie i umówić ich na tańce. Diggie nie zgadza się.

Parker i Joey zanoszą kilka rzeczy na góre tak by rodzice nic ie zauważyli. Liv chce powiedzieć Karen w tajemnicy co zrobiła. Karen nie pozwala dojść Liv do słowa i zgromadza narade rodzinną. Karen na naradzi mówi Liv żeby powiedziała Maddie to co miała jej powiedzieć. Liv mówi, ze tęskniła za rodziną, jednak Joey prawie mówi prawdę. Liv wtedy postanawia powiedzieć co zrobiła. Między Liv i Maddie dochodzi do kłutni w której Maddie mówi Liv, że niepotrzebnie wracała do domu. Liv postanawia spowrotem wyjechć do Hollywood.

Na zawnątrz Maddie rzuca piłką do kosza. Wtedy przychodzi Diggie i mówi Maddie, że nie zgodził się iść na tańce bo wiedział, ze Liv się przebrała za Maddie. Diggie wtedy zaprasza Maddie na tańce. Maddie schodzi na dół z walizkami. Pate i Karen nie chcę by wyjechała do Hollywood. Pokazują jej obrazek, który namalowała z Maddie w 2 klasie. Na obrazku pisało: "Siostry z przypadku, przyjaciółki z wyboru". Liv postanawia przeprosić Maddie i nie wyprowadziać się. maddie także chce przeprosić Liv. Dziewczyny szukają siebie nawzajem. Wkońcu przepraszają się. Chłopcy orientują się, ze skoro Liv wyjeżdża i rodziece zorientują się co zrobili chłopcy. Postanawiają postawić na swiom miejscu wszystkie rzeczy. Nagle z góry zpada lodówka.

Na końcu Maddie ma się wybrać z Diggim na bal. Pete każe im wrócić przed 11. Maddie schodzi w sukience i obcasach. Wtedy mówi: "Ja nie mogę". Diggie myśli, ze Maddie nie chce iść z nim na bal. Okazuje się, ze Maddie zdjęła obcasy bo czuła się w nich źle i  nałożyła sobie trampki.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Odcinek ten jest premierowym odcinkiem serialu oglądanym przez największą liczbe osób zaraz po Taniec rządzi. Oglądalność tego odcinka w USA to 5.8 mln osób.
  • Joey mówi, ze chciałby mieć brata bliźniaka, z którym zamienił by się miejscami, a on ustawiał by Joey'a na randki. .