FANDOM

Tunu to młody samiec hieny cętkowanej, postać z serialu Lwia Straż. Pojawił się w odcinku "Lions of the Outlands".

Wygląd Edytuj

Tunu jest małą hieną. Ma szarą sierść i ciemne cętki na grzbiecie i głowie. Jego łapy, pysk oraz ogon są ciemnoszare. Nie posiada grzywy, a tylko dwa włosy na głowie. Ma niebieskie oczy.

Osobowość Edytuj

Tunu jest bardzo nieśmiałym młodym, które boi się lwów. Lubi bawić się z Wemą i często za nią podąża.

Rola w serialu Edytuj

Lions of the Outlands Edytuj

Tunu i Wema bawią się z Madoą. Gdy Tunu zauważa, że idą do nich Jasiri z Kionem, chowa się za skałą razem z Wemą. Kion próbuje się z nimi przywitać, lecz młode cofają się w strachu. Madoa wyjaśnia, że one znały dotąd tylko złe lwy, dlatego się boją. Mówi także, że małe hieny w szczególności potrzebują wody.

Później, gdy wodopój wrócił w posiadanie klanu, Tunu i Wema znów bawią się razem, gdy przychodzi do nich Kion. Wema pochodzi do lewka z ciekawością, a Tunu idzie za nią. Jednak gdy Kion spojrzał na hieny, one znowu schowały się za skałę. Jasiri mówi przyjacielowi, żeby potraktował to jako komplement, bo w końcu jest najwaleczniejszym.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo, czy jest spokrewniony z Madoą, Jasiri i Wemą.
  • On i Wema to jedyne małe hienki w uniwersum Króla Lwa.
  • Jego imię nie zostało wypowiedziane w odcinku, lecz jest wymienione w napisach końcowych.
  • Tunu oznacza "dar" w języku suahili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki