FANDOM

Patricia Maria "Trish" De La Rosa - najlepsza przyjaciółka Ally i menedżerka Austina. Ma 16 lat i odbywała swoją Quinceniere. Ogólnie jest bardzo rozrywkowa. Trish codziennie zdobywa nową posadę a następnie traci ją po kilku godzinach. Świetnie się sprawdza w roli menadżera Austina i Ally. Jej szalone plany czasem prowadzą do kłopotów, ale zawsze może liczyć na swoich przyjaciół. Obecnie ma chłopaka. Chodziła kiedyś z Trentem.

Gra ją Raini Rodriguez.

OpisEdytuj

Trish jest z reguły rozrywkowa, zabawna oraz nieprzewidywalna. Często dostaje nową pracę, a że się do niej nie przykłada traci ją w zaskakującym tempie. Ze wszystkich prac najbardziej zaangażowała się w bycie menadżerką Austina, co przyznała w odcinku Managers & Meatballs. Bardzo ważni są dla niej przyjaciele - Austin, Ally i Dez. Dla nich potrafi zrobić wszystko. Lubi dokuczać Dezowi, ale skrycie uważa go za najlepszego przyjaciela.

RelacjeEdytuj

Ally DawsonEdytuj

Główny artykuł Trally.

Ally jest najlepszą przyjaciółką Trish. W trudnych sytuacjach doradzają sobie. Mogą powierzyć sobie każdy sekret. Kiedyś Trish powiedziała Austinowi i Dezowi o Pani Pocieszce - wymyślonej przyjaciółce Ally, a gdy Ally wyznała jej, że lubi Austina, bardzo korciło ją, żeby to komuś powiedzieć. Zatrzymała przypadkowego przechodnia, którego nawet nie znało żadne z przyjaciół i powiedziała, że Ally lubi Austina. Jest wierna chociaż czasem lubi wygadać jakąś tajemnicę. Nie kłócą się zbyt często. Trish jest również menadżerką Ally.

DezEdytuj

Główny artykuł Trez.

Trish i Dez również są nie-przyjaciółmi jak sami twierdzą lecz w następnych odcinkach coraz więcej rzeczy ich łączy choć i tak zostają przy swoim twierdzeniu. Oboje uwielbiają Zalienów. Relacje Trish i Deza w sezonach przechodzą od rywali do przyjaciół. Prawdobodobnie spotkali się po raz pierwszy w odcinku Rockers & Writers gdzie zirytowana Trish wyznaje, że go nie lubi. Choć De La Rosa wydaję się cieszyć, gdy chłopak doznaje jakiejś fizycznej lub psychicznej krzywdy, a w niektórych odcinek sama próbuję go skrzywdzić (np. w Songwritting & Starfish chciała go porazić palizatorem) i Dez otwarcie przyznaję, że się jej boi to gdy muszą, potrafią współpracować. Trish nie chce spędzać z nim czasu co w odcinku Campers & Complications od razu widać. Podobno się pocałowali w odcinku What If's & Where's Austin.

Austin MoonEdytuj

Trish jest menedżerką Austina tak jak i jego przyjaciółką. Często spędzają ze sobą czas. Rozmawiają zawsze szczerze o wszystkim. Łączy ich wiele rzeczy. Oboje uwielbiają Zalienów. Są naprawde dobrymi przyjaciółmi. Nie wykryto u nich żadnych oznak miłości. Trish kibicuje Auslly.

TrentEdytuj

Trent był chłopakiem Trish w odcinku 'Backups & Breakups'. Był z nią jednak tylko dlatego, że chciał zostać tancerzem Austina. Ostatecznie Trish zakończyła z nim znajomość. Ukradł on piosenkę Ally i skopiował teledysk jak w Double Take. Nie przyjaźnią się.

Jace Edytuj

Jace jest obecnym chłopakiem Trish. Jest skate'm. Pojawia się on w odcinku Cupids & Cuties gdzie idą na pierwszą randkę. Tworzą świetną parę. Łączy ich wiele rzeczy. Oboje lubią naśmiewać się z ludzi. Poznali się na pierwszej trasie koncertowej Austina. Złamał nogę robiąc trik dla Trish na deskorolce.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawdę nazywa się Patricia Maria De La Rosa.
  • Jest leniwym człowiekiem.
  • Mimo że jest spostrzegana jako zły pracownik, to dobrze sobie radzi jako menadżerka Austina.
  • Lubi pizze z peperoni.
  • Często ma nową pracę, a po kilku godzinach jest zwalniana.
  • Ma konto na Tweeterze.
  • Lubi filmy z serii Zaliens.
  • Lubi organizować zemsty. Uważa, gdyby był taki sklep to by była jego szefową.
  • Nie umie zrobić dobrej kawy.
  • Pierwszy raZ przytuliła Deza w odcinku  Everglades & Allygators.
  • Jej ulubiona liczba od jeden do milion, to dwa.
  • Udawała Ally w odcinku Deejays & Demos.
  • Przyznała, że bycie menadżerem Austina, to najlepsza praca jaką kiedykolwiek miała.
  • Lubi pierniki.
  • Razem z Dezem kibicuje Auslly.
  • Nie miała nowej pracy w Partners & Parachutes.
  • W drugim sezonie zostaje menagerką Ally.
  • Kiedyś została zwolniona z 3 firm w ciągu jednego dnia.
  • Potrafi naślodawać różne głosy.
  • Nigdzie nie pracowała dłużej niż 3 dni.
  • Potrafi się świetnie zareklamować.
  • Nie umie pływać.
  • Uwielbia Zalienów.
  • Ma brata JJ De la Rosa.
  • Lubi grać w filmach.
  • Jest najlepszą przyjaciółką Ally.
  • Zawsze dąży do celu.
  • Podobno pocałowała Deza.
  • Jest świetną aktorką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki