FANDOM

Tombak (w oryginalnej wersji Tomber) postać z serii Auta. Jest on informatorem i starym znajomym Seana McMissiona. Pracuje on na paryskim rynku Marché Aux Pièces, gdzie sprzedaje części zamienne.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Tombak jest starym niebieskim trójkołowcem. Ma niebieski kolor oczu.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Nie wiadomo jak wyglądała młodość Tombaka, ani jak poznał Seana. Wiadomo jednak że miał z nim parę akcji, które do dzisiaj wspomina.

Informacje o tajemniczym silniku Edytuj

W 2011 roku Sean wraz z Lilianą i Złomkiem przyjechał on do Paryża by Tombak mu pomógł w rozpoznaniu pewnego starego silnika, który prowadzi mafią. Tombak rozmawiał z jednym z samochodów. Gdy zauważyła Seana, zaczął uciekać, co doprowadziło do pościgu. W końcu Tombak doznaje wypadku. Lila nie wiedząc że jest sojusznikiem, razi go paralizatorem. Zawstydzony Sean mówi żeby przestała, a Złomka prosi by wziął Tombaka na hol. Następne wjeżdżają do jednego z garaży. McMission wyprasza tam jednego z handlarzy. Tombak jest lekko oburzony zachowaniem Liliany, lecz Sean na luzie tłumaczy mu że Lila siedziała dotąd w biurze i nie wie że ten dostarcza im informacje. Panna Lifting pokazała Tombakowi pewien silnik. Ten rozpoznaje go i mówi że wysłał dla niego do Porto Corsa części zamienne. Sean, Lila ze Złomkiem postanawiają się tam udać.

Ciekawostki Edytuj

  • Na jednym z plakatów pokazany jest o boku profesora Z, chociaż w filmie nie należał do jego mafii. Możliwie że wzięło się to stąd, że w pierwszych planach trójkołowce miały należeć do mafii profesora Zundappa.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki