FANDOM

Buldog i Ishani

Imię|Buldog Nazwisko|Buldog (nazwisko nieznane) Miejsce|Wielka brytania Filmy"Samoloty The Whining to pierwszy odcinek drugiego sezonu.

Opis

Zbliża się Halloween. Dzieci Ross chcą zbierać cukierki. Tuż przed Halloween, portier, który zastępuje Tony'ego, opowiada dzieciom historię o jego byłej dziewczynie, która była opiekunką do dzieci w Halloween, i straszny budynek ją skrzywdził. Dzieci zaczynają wierzyć, że historia toczy koło, a była dziewczyna portiera porząda zemsty i się wciela w Jessie. Dzieci uciekają przed opiekunką przez całe Upper East Side, ale okazuje się, że to było tylko przebranie Jessie. Tymczasem Bertram chce wyglądać strasznie na Halloween. Pod koniec odcinka, w hotelu, pojawia się była dziewczyna portiera i zabiera swojego chłopaka do zaświatów, i chce ze sobą zabrać cukierki Luke'a, i przestrasza go, a potem zabiera ze sobą cukierki.

Obsada

Główna

Nawracająca

Gościnna

  • Kevin Michael Martin jako Malcolm
Plik:MonstoberThisOctober.jpg

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest częścią Amerykańskiej Akcji pt. Monstober This October, która w USA trwała przez cały październik 2012 roku. Zawiera ona nowe odcinki seriali:

Galeria

Aby przejść do galerii kliknij tutaj

Szablon:Odcinki