FANDOM

Szablon:Infobox odcinkaThe Time Traveler's Pig — To dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu "Wodogrzmoty Małe". Jego premiera w Usa odbyła się 24 sierpnia 2012, natomiast w Polsce 9 lutego 2013 roku.

OgólnieEdytuj

Po nieudanym rzucie i skrzywdzeniu ukochanej, Dipper kradnie maszynę do podróży w czasie w celu naprawienia swojego błędu.

OpisEdytuj

Dipper zaprasza Wendy do wesołego miasteczka. Widząc, że można wygrać pluszaki Wendy mówi chłopakowi, że bardzo chciałaby takie stworzenie mieć. Dipper stara się wygrać dla niej maskotkę, ale przez przypadek podbija jej oko i odnosi porażkę, gdyż Robbie z tego korzysta i zaprasza ją na randkę, na co ona się zgadza. Mabel za to odnosi sukces, wygrywając świnię Nabokiego. Spotykają Bledina Blondina, któremu kradną wehikuł czasu. Dipper próbuje naprawić swój błąd, ale bez skutku. Jedynym sposobem, by zdobyć serce Wendy, jest pomoc Mabel, jednakże musi ona odpuścić wygraną Nabokiego, z czego jest załamana. Przygnębienie siostry dobija Dippera, więc postanawia cofnąc sie w czasie by jego bliźniaczka mogła odzyskać swoją świnkę. Niestety, cofając się w czasie Wendy zostaje zaproszona przez Robbiego na randkę. Dipper załamany odpuszcza, ale ostateczie Naboki ratuje sytuację i Dipper odzyskuje Wendy.

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł pochodzi od amerykańskiego filmu "The Time Traveler's Wife".

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki