FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu The Sibling Brothers  seria książek detektywistycznych napisana przez Jenkinsa W. Jenkins. Książką, którą czytał Dipper to "The Case of the Caper-Case Caper". 

HistoriaEdytuj

Dipper lubi czytać ją w nocy i razem z bohaterami rozwiązywać tajemnice. Głośne zastanawianie się i pstrykanie długopisem podczas jej czytania drażni Mabel, kiedy próbuje zasnąć w odcinku "Carpet Diem".

WyglądEdytuj

Okładka jest ciemnoniebieska i narysowani są na niej dwaj mężczyźni - jeden nosi czerwoną, a drugi niebieską koszulkę, oboje mają brązowe włosy - którzy rozwiązują zagadkę. Mężczyzna po lewej zastanawia się, a ten po prawej trzyma lupę. Oglądają walizkę pełną kaparów. Na górze okładki żółtym, ręcznym pismem napisane jest "The Sibling Brothers", a pod spodem białymi, drukowanymi literami napisane jest "IN THE CASE OF THE CAPER-CASE CAPER". Na dole okładki na jasnoniebieskim pasku czarnymi literami napisany jest jej autor - Jenkins W. Jenkins. Grzbiet książki jest jasnoniebieski i czarnymi literami zapisany jest tytuł książki "In The Case of the Caper-Case Caper". 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Szablon:Obiekty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki