FANDOM

Szablon:Infobox odcinkaThe Hand That Rocks the Mabel —(pl. Nad Ręką Mabel) To 4 odcinek pierwszego sezonu serialu "Wodogrzmoty Małe". Jego premiera w USA odbyła się 6 lipca 2012 roku, natomiast w Polsce 24 listopada tego samego roku.

OpisEdytuj

W mieście pojawił się prawdziwy celebryta i jasnowidz w jednym: Gideon, który ściąga do siebie rzesze tym samym zabierając ewentualną publikę Stanowi, który rzecz jasna nie jest owym faktem specjalnie uszczęśliwiony. Dipper, Mabel i Soos zapragnęli wiedzieć, jak wygląda śmiertelny wróg wuja, więc poszli na jego przedstawienie. Okazał się nim mały chłopiec, co ma włosy większe od głowy. Nazajutrz Gideon przyszedł do Chaty, by zaprosić Mabel do swojej garderoby. Dziewczyna zgodziła się po czym stali się najlepszymi przyjaciółmi. Z czasem jednak Gideon zakochał się w niej i zaprosił ją na randkę. Mabel nie chciała go zranić, więc zgodziła się. Chłopak zapraszał ją na więcej randek, więc Dipper nie wytrzymał i poszedł do niego, by powiedzieć mu, że Mabel nic do niego nie czuje. Gideon udał, że nic się nie stało, ale w domu dostał napadu furii i roztrzaskiwał meble za pomocą Amuletu. Przekupił Toby'ego Nieustępliwego, by zadzwonił do Dippera i umówił się z nim na fałszywy wywiad w fabryce Gideona w zamian za numer do reporterki. Gdy ten przyszedł na miejsce, Gideon czekał już na niego. Chciał go zabić, ale w porę Mabel powstrzymała go zrywając mu Zielonka z szyi. Gideon rzucił się na Dippera i wypadli przez okno fabryki. Prawie się roztrzaskali, ale uratowała ich Mabel (przy pomocy zielonka). Powiedziała dziewięciolatkowi, że to koniec, po czym rozbiła Zielonka o skałę. Na końcu Gideon przysiągł im zemstę.

Inne informacjeEdytuj

  • Tytuł odcinka pochodzi od tytułu amerykańskiego filmu "The Hand That Rocks the Cradle".
  • Dipper złamał czwartą ścianę mówiąc: "Sorry za to aresztowanie w poprzednim odcinku".

BohaterowieEdytuj

GłówniEdytuj

DrugoplanowiEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki