FANDOM

Szablon:Infobox PrzedmiotTeleporter to kolejny wynalazek Donalda Davenporta. Służy do teleportowania się z miejsca na miejsce.

DziałanieEdytuj

Aby użyć teleportera, należy napisać lub wybrać na globusie połączonym z tym wynalazkiem miejsce, gdzie chce się teleportować, a on przenosi użytkownika w to miejsce za pomocą systemu satelitarnego Donalda. Miał też opcję powrotu, jednak nie działała za dobrze.

HistoriaEdytuj

Davenport pokazuje teleporter Adamowi, Bree i Chase`owi w odcinku Leo vs. Evil. Adam natychmiast żartuje z wynalazku nazywając go Teledavenporter. Gdy Donald idzie po przedmiot, aby przetestować najnowszy wynalazek, szczury przypadkowo go włączają. Na początku Bree próbuje go wyłączyć, ale stery przejmuje Chase, podczas gdy Adam bawi się obracającą się częścią panelu sterowania teleportera (globusem). Do laboratorium wchodzi Tasha, a Adam, Bree i Chase przypadkowo ją teleportują.

W końcu do laboratorium wraca Davenport z krzesłem, aby wypróbować działanie teleportu. Udaje się bezpiecznie teleportować krzesło, ale przy użyciu funkcji powrotu przedmiot zostaje zniszczony. Szczury próbują naprawić teleporter, aby z powrotem ściągnąć Tashę do laboratorium, lecz bezskutecznie. W końcu mówią o tym Donaldowi, a on pomaga im go naprawić. Podczas gdy uruchamiają teleporter, Tasha wraca do labu dzięki Adamowi, który do niej zadzwonił.

Na końcu odcinka do teleportera wpada telefon Leosia, a Davenport ściąga go z powrotem, jednak już zepsutego. Stąd wiadomo, iż teleporter teleportuje tylko w jedną stronę.

WystępyEdytuj

  1. Leo vs. Evil (pierwsze pojawienie)

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Wynalazki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki