FANDOM

Team-A-Rooney - drugi odcinek pierwszego sezonu serialu Liv i Maddie

OpisEdytuj

Maddie zostaje kapitanem szkolnej drużyny koszykówki, więc Liv pomaga jej zyskać szacunek dziewcząt. Tymczasem Parker przynosi do domu pięć tarantul, które są jego zwierzątkami klasowymi. Pająki uciekają, więc razem z Joey'em musi je znaleźć zanim Karen się dowie.

StreszczenieEdytuj

Na początku Pete pyta Parkera co chce na drugie śniadanie do szkoły. Liv schodzi z góry. Joey mówi jej, żeby nie zużywała ciepłej wody, bo w zimnej źle mu się golić. Wszyscy są zdziwieni. Liv nie ma gdzie siedzieć przy stole, więc Karen każe Joey'owi dać jej krzesło. On podstawia jej kosz.

Dziewczyny biegają po boisku. Nie idzie im to więc robią przerwe. Okazuje się, że dziewczyny mają nowego kapitana. Jest nią Maddie. Dziewczyny cieszą się, że to ona. Chcą się napić, lecz Willow wsadza nogi do beczki z wodą. Gdy wchodzą do szkoły druektor coś zdejmuje z posągu maskotki szkolnej. Okazuje się, że to jakieś ubranie i ktoś ciągle ubiera maskotkę. Dyrektor mówi dziewczętom, że na turnieju koszykówki będą nosić stare, przepocone ubranie chłopaków. Dziewczyny są złe. Dają dyrektorowi wode z beczki, do której Willow wsadziła nogi.

W domu Parker pokazuje Joey'owi tarantule. Joey jest wystraszony. Parker mówi, że to jego klasowe zwierzaki. Joey mówi, że widzi tylko jedną tarantule. Parker mówi, że było ich pięć, lecz cztery uciekły. Joey jest przerażony. Widzą na stole drugiego pająka i Parker kładzi na niego miske. W tej chwili do domu wchodzi Karen. Miska się przemieszcza.

W pokoju Maddie ćwiczy, a Liv maluję się. Maddie nie wie jak ma się zachowywać będąc kapitanem. Liv mówi jej, żeby wykorzystała jej pięć rad. Maddie zgadza się. Pierwszą radą jest to żeby Maddie zyskała szacunek. Liv mówi jej żeby kogoś zwolniła. Maddie nie chce, lecz Liv mówi jej, że może przystąpić do dróżyny, a Maddie zwolni ją. Maddie jest tym zaczwycona.

Na boisku Pete przygotowuje dziewczęta do turnieju. Dziewczyny mają zostać u Liv i Maddie na weekend. Maddie daje dziewczyną branzoletki, w których napisane jest: "Jeden za wszystkich. Wszyscy za jednego." Wtedy wchodzi Liv i wdraża dwój plan. Dziewczęta biją brawo. Liv robi coś by wyszła na taką co nic nie umię i chce żeby Maddie ją zwolniła na oczach dziewcząt. Potem dziewczyny ćwiczą, a Liv leży na leżaku. Maddie ją zwalnia z drużyny. Liv udaje zasmuconą. Jednak dziewczyny nie chcą by Liv odchodziła z dróżyny, gdyż twierdzą, że Liv się nauczy grać.

Dziewczyny nocują w salonie, a Joey i Parker szukają pająka. Budzą Maddie, która idzie do kuchni. Zastaje tam Liv, która mówi, że nie lubi spać w śpiworach. Mówi, że druga część planu to zaangażowanie i zgranie. Nagle dziewczyny uciekają z salonu, gdyż zobaczyły pająka.

Dziewczyny rozgrzewają się. Liv mówi im, żeby ich rozgrzewka była emocjonalna w stylu wojowniczek. Dziewczęta zgadzają się.Dziewczyny robią fajną rozgrzewk. Pete jest nią zachwycony, lecz dyrektór już nie. Mówi im, że nie wystąpią na turnieju przez cięcia w budżecie.

W pokoju Liv i Maddie są dziewczęta. Są smutne, że nie zagrają. Nagle wchodzi Liv i mówi, że zagrają w turnieju i to w super ciuchach. Maddie postanawia sprzedać branzoletki, żeby kupić ubrania.

W salonie Parker chce zjeść świerszcza. Joey pyta go co robi, a on mówi, ze jeśli chcą złapać pająka muszą odżywiać się jak pająk. Wchodzi Karen i pyta co tu się dzieje. Chłopcy mówią jej prawde. Ona każe im szybko znaleźć pająki. Mówi, że nagle czuje, że coś po niej łazi. Okazuje się, że to pająki. Chłoapki nic jej o tym nie mówią.

W szkole dyrektor zdejmuje stanik z maskotki. Podchodzi do niego Liv. Joey włancza muzyke i dziewczyny z wchodzą na korytarz w wielkim stylu. Ostatecznie dyrektor zgadza się by dziewczęta zagrały w turnieju. Dziewczyny są uradowane. Maddie dziękuje Liv za to co dla nich zrobiła. Przytulają się i wszystkie wychodzą.

Na końcu Joey stoi przy szafce, a Willow podchodzi do niego i mówi, że zakochała się w nim. Joey jest przerażony tym jak zachowuje się dziewczyna.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

DublerkiEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:SpacerSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Okazuje się, że Willow jest zakochana w Joey'u.
  • Drugi raz Liv wspomniała program Wydaj głos
  • Joey chodzi do drugiej klasy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki