FANDOM

Szablon:InfoboxBohaterTasha Davenport to nawracająca bohaterka serialu Szczury laboratoryjne oraz jego kontynuacji Lab Rats: Elite Force. Tasha jest żoną Donalda oraz matką Leo. Jest także macochą Adama, Bree i Chase'a.

HistoriaEdytuj

Szczury laboratoryjne Edytuj

Po ślubie z Donaldem Davenportem wraz z synem Leo przeprowadziła się do willi z najnowszą technologią. Gdy dowiedziała się o istnieniu bionicznych super-ludzi, czyli Adama, Bree i Chase'a którzy mieszkają w piwnicy nie była zachwycona. Nazwała ich robotami. Przed swoją matką udawała, że są to (idąc po kolei): kucharz, trenerka i niańka Leo, ale i tak później dowiedziała się prawie całej prawdy (nie dowiedziała się o ich bionice).

W innych odcinkach poleciała z Donaldem do Australii, ale tam nie dolecieli, prowadziła wywiad z czteroletnim Davenportem, któremu dzieciaki usunęły pamięć, z synem została porwana przez bionicznego psychola Victora Krane'a, połknęła pigułkę przez co Edzio (ich domowy komputer, którego nienawidzi) zawładnął jej ciałem, ledwo nie zginęła gdy na bionicznej wyspie był sztorm.

WystępyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Była jedną z najczęściej się pojawiających drugoplanowych bohaterów serialu Szczury laboratoryjne.
  • W finale Szczurów laboratoryjnych "The Vanishing" okazało się, że jest w ciąży z Donaldem i będą mieli córkę, Naomi.
  • Nie chce, żeby Naomi była bioniczna.

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki