FANDOM

Szablon:Infobox PostaćTank to były bioniczny uczeń Davenport Bionic Academy i jeden z Bionicznych żołnierzy Krane'a. Obecnie przebywa w więzienu na wyspie.

Jest grany przez Joela Michaela Kramera

Cechy charakteruEdytuj

Tank był bardzo dobrym uczniem Bionicznej Akademii i był na poziomie ekspert. Późnej okazało się, że jest członkiem buntu Sebastiana i razem z nim i Lexi zamierzają zabić ojca Adama, Bree i Chase'a, gdyż oni zabili ich ojca.

WyglądEdytuj

Tank jest umięśnionym nastolatkiem z blond włosami i zielonymi oczami.

HistoriaEdytuj

W odcinku Bionic Rebellion (część 2) Tank siłował się na ręke z Adamem i okazało się, że jest silniejszy i wygrał. Później okazało się, że jest członkiem buntu Sebastiana i jest tak samo zły jak on. W odcinku Bionic Rebellion (część 2) stanął do walki w Adamem. Ostatecznie Adam i Leo wspólnie go pokonali, gdyż Leoś wyrzucił go przez okno. Potem jego chip został zdezaktywowany, a on trafił do więzienia na wyspie.

Moce i umiejętnościEdytuj

Supermoce Tank'a zostają zdezaktywowane po usunięcia mu chipa w odcinku Bionic Rebellion (część 2)

SupermoceEdytuj

  • Super siła: podobnie jak Adam, Tank jest super silny, a nawet silniejszy niż sam Adam, gdyż z łatwością go pokonał w siłowaniu na ręke.
  • Teleportacja: Tank potrafi się teleportować tak samo jak większośc Bionicznych żołnierzy.

InneEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon 4Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jego mentorem był Adam.
  • Był trochę silniejszy niż Adam.
  • Pod koniec odcinka Bionic Rebellion (część 2) on, Sebastian i Lexi trafiają do więzienia na bionicznej wyspię, ponadto ich chipy zostają zdezaktywowane.
  • Tank nie umie mówić tylko posługuje się tajemniczym bełkotem, który rozumie tylko Adam.
    • Prawdopodobnie Lexi i Sebastian także rozumieją Tank'a.
  • Leo wyrzucił go przez okno na wyspie.

Szablon:Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki