FANDOM

Talenty wróżek - wróżka wybiera swój talent w chwili, gdy się rodzi - jest to naturalna zdolność. Wróżka ma do wyboru różne przedmioty związane z każdym z talentów i w chwili, gdy podejdzie do tego odpowiedniego, ten rozbłyśnie dając znak, że to właśnie do niego przynależy wróżka. Ponieważ są to naturalne zdolności, czasem towarzyszą im specjalne umiejętności np. wróżki szybkolotne mają większe skrzydła od innych wróżek, a wróżki pyłkowe nigdy nie kichają.

Dzwoneczek początkowo nie chciała się pogodzić z tym jaki ma talent i chciała go zmienić z pomocą przyjaciół, ale nie było to możliwe. Dopiero w filmie Dzwoneczek i tajemnica piratów wróżka Zarina sprawiła, że możliwym jest zmienienie swojego talentu lub czasowe używanie jakiegoś innego.

Znane talenty wróżekEdytuj

Od każdego z talentów pochodzą "podtalenty" np. wróżki lodowe mogą być wróżkami o talencie zwierząt zimowych lub płatków śniegu, a ogrodnicze mogą być owocowe lub kwiatowe. Talentów wróżek wciąż przybywa, obecnie jest ich kilkadziesiąt (wraz z podtalentami).

Artystyczny Edytuj

Ceremonialny Edytuj

Dekoratorski Edytuj

Dramatyczny Edytuj

Kopalniany Edytuj

Kucharski Edytuj

Lekarski Edytuj

Lodowy (Zimowy) Edytuj

Miedziany (Cynki) Edytuj

Odwiedzająco-ląd-klaszczący Edytuj

Ogrodowy Edytuj

Pogodowy Edytuj

Pyłkowy Edytuj

Sprzątający Edytuj

Strażniczy Edytuj

Stylistyczny Edytuj

Szybkolotny Edytuj

Świetlny Edytuj

Usługujący Edytuj

Wodny Edytuj

Zbieracki Edytuj

Zwierzęcy Edytuj

Inne talenty trudne do sklasyfikowania: elf-bibliotekarz (Tome), Królowa Klarion, Ministrowie Pór Roku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki