FANDOM

Talent Cynek, (ang. Tinker-talent). Jest to nic innego jak talent do tworzenia wspaniałych rzeczy i przedmiotów z miedzi i innych metali. Wróżki o takim talencie zajmują się konstruowaniem przydatnych dla innych elfów urządzeń oraz naprawą wszystkiego w Przystani Elfów. Pierwszą wróżką używającą zaginionych przedmiotów do konstruowania była Dzwoneczek. Później stało się to powszechne również wśród innych elfów o tym talencie.

Podtalenty i Przedstawiciele Edytuj

Podtalent garnkowo-patelniowy Edytuj

- naprawianie uszkodzonych naczyń, garnków itp. Potrafią ze zwykłej grudki miedzi stworzyć kubeczki, talerzyki lub wiele innych przydatnych rzeczy. Najbardziej popularny talent wśród Cynek.

  • Dzwoneczek - najlepsza o tym talencie. Potrafi tworzyć narzędzia wykorzystując znaleziska.
  • Pompon
  • Wróżka Duszka - przewodzi wróżkom Cynkom.
  • Klank
  • Angus - najlepiej utalentowany w majsterkowaniu zaraz po Dzwoneczku (z książek).
  • Miedzianka (z książek).
  • Zaza (z książek).
  • Slate (z gry online Pixie Hallow).

Podtalent naprawiania koron Edytuj

- najrzadszy znany talent. Naprawianie jedynej w Przystani Elfów korony.

  • Ajdan - czuje się samotny, z racji tego, że jest jedynym przedstawicielsm tego podtalen (z książek).

Podtalent złomowo-zbieracki Edytuj

- zbieranie i przetapianie miedzi i innych metali, aby inne elfy mogły zrobić z nich nowe rzeczy.

  • Mrużka - nigdy nie traci nadziei (z książki Wróżki).

Podtalent złomowo-sortowniczy Edytuj

- sortowanie złomu.

Wygląd wróżek Edytuj

Wróżki o tym talencie noszą ubrania zrobione z zielonych liści. Większość wróżek żeńskich nosi sukienki, czasem razem ze spodniami. Włosy mają zazwyczaj krótkie lub związane (jak w przypadku Dzwoneczka czy Wróżki Duszki).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki