FANDOM

Uwaga! Jest to artykuł o ożywionej ciężarówce Pizza Planet! Jak zobaczyć ten gdzie jest jako przedmiot kliknij tu.

Tadek (oryg. Todd) - postać z franczyzy Auta.

Opis Edytuj

Tadek jest dostawcą pizzy. Pracuje dla Pizza Planet. Stara się by pizza była dostarczona bardzo szybko, jednak zawsze coś staje mu na drodze, bo to popsute i zalane drogi, bądź bilety na wyścig w Los Angeles. Tadek tylko w franczyzie Auta jest postacią ożywioną. W reszcie filmów pojawia się po prostu jako przedmiot.

Osobowość Edytuj

  • Miły,
  • Spokojny,
  • Pracowity,
  • Punktualny.

Wygląd Edytuj

Tadek jest żółtym lekko zardzewiałym samochodem. Z tyłu ma białą powłokę. W środku fotele ma kolor brązowego. Na dachu ma sztuczną mała czerwono-białą rakietę z napisem ,,Pizza Planet". Na drzwiach również ma napis ,,Pizza Planet". Tadek ma niebieski kolor oczu.

Historia Edytuj

Auta Edytuj

Pojawia się na wyścigu w Los Angeles na trybunach.

Auta 2 Edytuj

Pojawia się po raz pierwszy w programie telewizyjnym który leci przed Mel Dorado Show. Następne widać go na wyścigu w Chłodnicy Górskiej.

Auta 3 Edytuj

Pojawia się na Thunder Hollow.

Ciekawostki Edytuj

  • Franczyza Auta jest jedyną franczyzą w której ciężarówka Pizza Planet pojawia się jako postać ożywiona.
  • Ciężarówka Pizza Planet pojawiła się jak na razie we wszystkich pełnometrażowych filmach z franczyzy Toy Story.
  • Jedyny pełnometrażowy film Pixara w którym nie pojawiała się ciężarówka Pizza Planet to Iniemamocni.

Galeria Edytuj

Zobacz także: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki