FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Szwadron Egzekwowania Unikalności Paradoksu Czasu (ang. Time Paradox Avoidance Enforcement Squadron)  organizacja z przyszłości zajmująca się chronieniem potoku czasu przed paradoksami i anomaliami czasu.

HistoriaEdytuj

S1e9 time police
Szwadron pojawia się w odcinku "The Time Traveler's Pig", gdzie agenci Lolph i Dungren zostali wysłani, by złapać Blendina Blondina ponieważ myśleli, że to on przenosił się w czasie i zmieniał przeszłość. Kiedy aresztują i zabierają Blendina, ten mówi, że zrobili to Dipper i Mabel ze swoim szefem Naboki. Agenci nie uwierzyli mu. Stan Pines wyzywa Lolpha i Dungrena, by spróbowali go wrzucić do wody. Lolph wyciąga laser i strzela w tarczę, która się łamie i Stan został wrzucony do wody. Kiedy wszyscy cieszą się, że wuj się podtopił, oni wracają do przyszłości. Prezentują Dziecku Czasu Blendina, a ten każe mu posprzątać cały bałagan. 

W odcinku "Blendin's Game" podróżnik w czasie chce się zemścić i ucieka z więzienia. Rząda walki z bliźniakami w Globnar i przegrywa. Jednak Dipper i Mabel nie chcą jego śmierci, więc w prezencie dają mu włosy na głowie. 

CzłonkowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Lolph i Dundgren są nawiązaniem do aktora Dolpha Lundgrena. Wystarczy zamienić pierwsze litery jego imienia i nazwiska i powstają Lolph i Dundgren.
  • Blendin Blondin jest jedynym znanym członkiem Szwadronu Egzekwowania Unikalności Paradoksu Czasu, który nie nosi czarno-zielonego munduru. 

Szablon:Obiekty