FANDOM

Syrenka Milly to wymyślona przyjaciółka Zuri. Źle się czuje w towarzystwie Luke'a, co wspomniała Zuri w odcinku New York, New Nanny. Jej pierwszy oficjalny występ był w odcinku The Princess and the Pea Brain.

Sezon 1: 2011-2012Edytuj

Milly źle się czuje w towarzystwie Luke'a, bo ciągle robił jej krzywdę, bardzo nie lubi również Ravi'ego (uważała go za dziwaka). Jessie mówiła, że Milly nie istnieje, przez co Zuri się rozpłakała w pierwszym odcinku. Niania również wspomniała Milly, kiedy poznała Nanę Bananę, ("Dobra, jeśli syrenka Milly zejdzie po schodach, wpadnę w szał!"). Zuri powiedziała w "Star Wars", że wygadała się Milly, że Jordan Taylor mieszka w ich domu i że syrenka nie potrafi trzymać języka za zębami. Pierwszy raz na żywo syrenka pojawia się w odcinku The Princess and the Pea Brain, gdzie pokazuje tabliczkę z napisem "Runda 1" podczas potyczki Tony'ego i Brody'ego. W odcinku The Secret Life of Mr. Kipling , syrenka umiera. W tym odcinku ujawnia się dużo sekretów Milly, takich jak m.in. że jej mąż jest centaurem i że ma trójkę dzieci - złotych rybek. Jej rodzina nie zaakceptowała tego, że jest matką i jest z centaurem. Ostatni raz jest widziana w trumnie z wodorostów w Central Parku, kiedy Zuri rozpacza po jej śmierci. Ravi wydziergał jej poduszkę z napisem "Każdej śmierci syrenki towarzyszą narodziny jaszczurek!".

WystępyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki