FANDOM

Szablon:Infobox PostaćStephanie to cheerleaderka i uczennica liceum Mission Creek. W jej rolę wciela się Oana Gregory.

WyglądEdytuj

Stephanie to dziewczyna o blond włosach, nieco wyższa od Bree. Uwielbia modę, dlatego też ubiera to, co najlepsze.

HistoriaEdytuj

Stephanie pojawiła się po raz pierwszy w odcinku Air Leo, gdzie okazuje się, że jest cheerleaderką. Przyjęła do zespołu Adama, ale odrzuciła Bree. Kiedy śmiała się z zasmuconej dziewczyny, Adam odszedł z drużyny i razem ze swoją siostrą dał o wiele lepszy występ od Stephanie i reszty cheerleaderek.

Ponownie pojawia się w odcinku Night of the Living Virus na imprezie organizowanej przez Bree w domu. Później okazuje się, że nie lubi Bree i przyszła jedynie, by zobaczyć jej piękną willę. W trakcje odcinka najadła się strachu, kiedy wirus Teddy demolował dom.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Stephanie jest wredną, ale za to popularną dziewczyną. Uwielbia modę i zakupy. Kpi z ludzi, którzy mają gorsze od niej ubrania, rzeczy, domy. Przejmuje się jedynie sobą, przez co nie ma przyjaciół. Uwielbia śmiać się ze smutnych osób i nie ma do nich szacunku.

WystępyEdytuj

  1. Air Leo (pierwsze pojawienie)
  2. Night of the Living Virus

CiekawostkiEdytuj

  • Caitlin mówi, że Stephanie ogląda ubrania "swoich przyjaciółek" i "pożycza" te najlepsze.
  • Stephanie uwielbia zabawę w ocenianie siebie samego - zawsze daje sobie 10/10 punktów.

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Postacie