FANDOM

If someone right now were to give you $2,000, what would you buy with it? I think I'd buy 2,000 things from the dollar store...

Szablon:InfoboxObsada Stefanie Scott (ur. 6 grudnia 1996 w Chicago) to amerykańska aktorka i piosenkarka.

Scott wystąpiła w filmie Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak w roli Dany Tressler, za którą otrzymała Nagrodę Młodych Artystów w 2011 roku jako młoda aktorka, jak również za film Seź Story w roli młodej Emmy. Obecnie występuje w roli Lexi Reed w serialu Disney Channel – Nadzdolni.

Życie i karieraEdytuj

Stefanie Scott urodziła się 6 grudnia 1996 roku w Chicago w stanie Illinois. Pojawiła się w roli Katie w filmie Beethoven 6: Wielka ucieczka. Wystąpiła również w filmach Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak w reżyserii Roba Reinera oraz Sex Story, w którym zagrała młodszą wersję głównej bohaterki.

Scott użyczyła głosu Emmie w serialu animowanym Disneya Agent specjalny Oso, który miał premierę w kwietniu 2009 roku na Disney Channel. Zagrała również w innych serialach jak Sons of Tucson stacji Fox oraz w serialu Chuck, w roli dwunastoletniej Sarah Walker. Jest również piosenkarką, autorką tekstów piosenek oraz pisarką oryginalnych piosenek jak "Shoulda Woulda Couldai "The Girl I Used To Know". W 2010 roku miała pierwotnie grać rolę Tinki Hessenheffer w serialu Taniec rządzi, ale zrezygnowała z tej roli. W tę postać ostatecznie gra Caroline Sunshine . Nagrała wraz z Carlonem Jefferym piosenkę do filmu Nie-przyjaciele gdzie grała Julianne.

Od 2011 roku gra rolę Lexi Reed w serialu Disney Channel Original Series Nadzdolni.

DyskografiaEdytuj

GaleriaEdytuj

Aby przejść do galerii, naciśnij tutaj

Twitter Edytuj

Z Twittera Stefanie Scott:

Extra linki Edytuj

Szablon:Oficjalna strona
Szablon:Oficjalna strona
Szablon:Oficjalna strona
Szablon:Oficjalna strona
Szablon:Oficjalna strona
Szablon:IMDb-link

Więcej z Fandomu

Losowa wiki