FANDOM

Steal-A-Rooney - czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Liv i Maddie

OpisEdytuj

Liv ma kłopoty ze znalezieniem przyjaciół w szkole, więc Maddie postanawia jej pomóc. Liv niesłucha jej rad i zaprzyjaźnia się ze złą dziewczyną. Tymczasem Joey jest niezadowolony gz nowej pracy, ale nie może z niej odejść, gdyż musi spłacić swój rachunek za telefon.

StreszczenieEdytuj

Na początku Maddie ogląda cos w telewizji. Podchodzi do niej Liv i mówi, że musi znaleźć przyjaciół. Pete każe Maddie oglądać koszykówke by dobrze zagrała w następnym meczu.

Liv w szkole spotyka Ocean. Liv myśli, że Ocean poznala ją bo jest sławna, jednak Ocean nie wie, że Maddie jest sławna.

W domu Joey mówi Parkerowi, że musi spłacić rachunek za telefon. On proponuje mu prace. Joey się zgadza. 

Maddie cwiczy do meczu. Mówi Liv, ze kazała Ocean zaprzyjaźnić się z Liv. Ta jest zła.

Joey zaczyna prace w szczęśliwej marchewce. Praca od razu nie przypada mu do gustu.

Liv mówi w szkole Ocean, że wie że Maddie namówiła ją do tego by się zaprzyjaźniły. Liv spotyka na korytarzy Kylie. Maddie widzi to i ostrzega Liv przed nią. Liv jest zła na Maddie, ze ta chce wybierać jej przyjaciół. Liv rozmawia z Kylie, a ta proponuje jej wagary. Liv zgadza się.

Maddie rozmawia z Ocean. Maddie mówi Ocean, że uważała że się zaprzyjaźni razem z Liv. Ocean mówi jej, ze Liv uciakła ze szkoły z Kylie.

Joey stara się o awans. Szef mu go daje. szef płaci Joeyowi za noszenie peleryny w pracy.

Liv i Kylie idą do sklepu. Kylie kradnie okulary i daje je Liv. Włancza się alarm. Dziewczyny uciekają. Maddie wchodzi do sklepu i podnosi okulary. Wszyscy myślą, ze to Maddie ukradła okulary. W domu rodzice dają szlaban Maddie na telefon i na mecz. Maddie jest zła.

Joey zaczyna widzieć plusy w swojej pracy. Szef daje mu kolejne zadania. Joey i tak jest zadowolony.

Maddie oskarża Liv o kradzież okularów. Ta mówi, że to Kylie. Maddie mówi Liv, ze przyznała się, ze to ona ukradła bo gdyby okazało się, że to Liv to by wszystko było w telewizji.

Joey sprawdza się w nowym zadaniu. Szef jest z niego zadowolony. Joey gubi telefon. Okazuje on się byc w kanapce starszej pani. Ten wyrzuca kanapkę pani z rąk. Szefzwalnia go.

Liv się przyznaje, a Maddie wygrywa mecz. Karen daje Liv szlaban.

Parker naprawił telefon Joey'owi. Joley jest szczęśliwy. Parker mówi mu, że musi założyć kask. Ten robi to, a Parker robi mu zdjęcie i wrzuca do netu.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Odcinek najpierw nosił nazwe Talking Bout Bad Girls
  • Z-Phone pojawiał sie w serialach Hannah Montana Nadzdolni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki