FANDOM

Szablon:Infobox odcinka Stan's Tattoo (pl. "Tatuaż Stanka") — drugi odcinek krótkometrażowy "Dipper's Guide to the Unexplained" (pl. Przewodnik Dippera Po Zjawiskach Niewyjaśnionych). W USA premiera odbyła się 14 października 2013 roku, natomiast w Polsce 8 lutego 2014 roku.

FabułaEdytuj

Dipper zbiera zdjęcia, na którym widać kawałek tatuażu na plecach Stana. Postanawia się dowiedzieć, jak on wygląda. Najpierw podkręca temperaturę i Soos próbuje zachęcić szefa do zdjęcia koszuli, ale bez skutku. Potem próbował podrapać wuja, by zobaczyć całość tatuażu, ale Stan napisał mu "Pryszczatek" na czole, Dipper powiedział, że czuł, że mu to napisał. Później chłopak idzie podejrzeć go pod prysznicem, ale mężczyzna przewidział jego plan i się kąpał się w ubraniu. Na końcu bratanek ukrywa się na dachu przed złym na niego wujem, kiedy ten krzyczy "I tak cię kiedyś dorwę!".

BohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Cały symbol wytatuowany na ramieniu Stana widoczny jest w ostatnim odcinku pierwszego sezonu na ścianie od biurka w kryjówce za automatem.
  • W odcinku The Tale of Two Stans dowiadujemy się, że "tatuaż" Stanka wcale nie jest tatuażem, lecz blizną która postała wskutek popażenia od symbolu na biurku w tajemnym laboratorium.

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki