FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeSpy Fly (pl. Mucha-Szpieg) to drugi odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty drugi) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 4 marca 2013 roku w USA i 7 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Leo używa Muchy-Szpiega, by ściągać na teście od Bree. Tymczasem Chase i Adam dostają na zajęciach lalki i muszą się nimi opiekować jak dziećmi.

StreszczenieEdytuj

W laboratorium Leo używa szpiegowskiej muchy Davenporta i żartuje z Bree. Później pokazuje wszystkim nagranie, na którym dziewczyna śpi i ślini się, całuje szybę, itp.

W liceum Mission Creek Leo ciągle żartuje z Bree za pomocą muchy. Po chwili pokazują się Adam i Chase z lalkami, które dostali na biologii i mają się nimi zająć, nie tracąc punktów. Chase bardzo przejmuje się tym zadaniem, w przeciwieństwie do jego starszego brata, który stracił już kilkanaście punktów.

Leo i Bree idą na test z fizyki. Chłopak mówi siostrze, że nie uczył się do sprawdzianu, gdyż bawił się muchą. Później ściąga od niej za pomocą swojej zabawki, co bardzo denerwuje Bree, przez co zostaje wyrzucona z klasy przez panią dyrektor i dostaje jedynkę.

Później Dooley przeprasza siostrę i nadal bawi się muchą. Mucha natrafia na panią Perry i kobieta próbuje ją zabić, ale Leo staje w jej obronie. Mówi nauczycielce o tym, że nie jest to prawdziwy owad. Dyrektorka konfiskuje zabawkę.

Na przerwie Chase traci przez Adama dwa punkty. Później w domu bracia rozpoczynają wojnę. Chase między innymi wkłada dziecko Adama do żelatyny i gofruje mu głowę, natomiast Adam przygrzewa lalkę brata laserowym wzrokiem.

W szkole dyrektorka używa muchy-szpiega jako zabawki i kpi z uczniów. Leo i Bree przypadkowo uwalniają z pojemnika resztę much. Dooley prosi o pomoc siostrę, ale ta nie chce mu pomóc dopóki nie przyzna się do oszustwa. Leo postanawia złapać je na lep, ale przypadkowo łapie dyrektorkę. Kiedy muchy powodują u uczniów utratę przytomności, chłopak zgadza się wyjawić prawdę. Wtedy Bree używa swojej super szybkości i zapędza muchy do pojemnika.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

NieobecnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog Szablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Hal Sparks jako Donald Davenport jest nieobecny w tym odcinku, po raz pierwszy w sezonie drugim.
    • Leo powiedział, że pojechał na zlot fanów rock'n'rolla.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki