FANDOM

Speed Trapped (pl. Goryl w pułapce) to pierwszy odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty pierwszy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 25 lutego 2013 roku w USA i 7 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Już dzisiaj otwierają w regionie nową, wielką lodziarnię, a zatem to oznacza, że bohaterskie szczury mają nową, strategiczną misję: obżeranie się lodami po szkole. Donald wyznaczył swego syna na goryla mającego ich pilnować podczas jego nieobecności, a także stworzył bajeczną furę, która kieruje się sama poprzez satelitę!

StreszczenieEdytuj

Adam, Bree i Chase chcą się wymknąć na spotkanie z Marcusem w nowej lodziarni nowym samo kierującym autem Donalda. Leo chce ich powstrzymać. Gdy już tam docierają, Marcus przeprogramowuje auto, by jechało na dno Pacyfiku. Leo wsiada do samochodu chroniąc go, gdyż myślał, że Marcus chce go ukraść, lecz to był podstęp.

Adam, Bree i Chase chcą uratować Leo i udaje się to im. Później Marcus przychodzi do domu Leo. Chłopak dowiaduje się, że to Marcus chciał go zabić. Gdy chce o tym powiedzieć Donaldowi, Adamowi, Bree i Chase'owi, Marcus aktywuje swoją super zdolność i grozi Leo, że jeśli komuś powie, wyda ich rządowi.

Tymczasem Donald i Tasha obchodzą rocznicę ślubu, ale Edzio sabotuje im spotkanie, gdyż jego twórca ignoruje piątą rocznicę jego aktywacji.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu.
  • W tym odcinku okazuje się, że Marcus, podobnie jak Adam, Bree i Chase, też ma supermoce.
  • Pani Perry jest wspomniana w tym odcinku.
  • Jest to trzeci odcinek z występem Marcusa.
  • Marcus wie, że Bree, Adam i Chase mają supermoce.

Link do odcinkaEdytuj