FANDOM

Szablon:Infobox Episode Space Elevator (pl. Kosmiczna winda) to dwunasty odcinek czwartego sezonu (ogólnie osiemdziesiąty czwarty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 29 lipca 2015 roku, a polska 3 listopada 2015 roku na kanale Disney XD

OpisEdytuj

Jeden z najlepszych naukowców Davenporta, doktor Ryan przybywa na bioniczną wyspę by przedstawić swoje najnowsze osiągnięcia w technologii kosmicznej. Tymczasem kiedy Donald awansuje każdego z uczniów na wyższy poziom oprócz Bob'a, Bree i Adam chcą go wytrenować.

StreszczenieEdytuj

Szablon:Niekompletne streszczenie

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

SupermoceEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to drugi odcinek, który ma w nazwie słowo Space. Pierwszy to Mission: Space.
  • Prawie każdy z uczniów awansuje na wyższy poziom, a Leo awansuje o dwa poziomy. Jedynie Bob zostaje na początkującym poziomie, jednak pod koniec odcinka awansuje na poziom średni.
  • Pod koniec odcinka, kosmiczna winda miażdży lewą nogę Leo, więc Donald daje mu bioniczną nogę.
  • To czwarty odcinek, który reżyseruje Hal Sparks.
  • Zostaje wspomniane, gdy w odcinku You Posted What?!? (część 2) Leo dostał bioniczną ręke.
  • To drugi raz, gdy Chase rywalizuje z jednym z naukowców Davenporta. Pierwszym razem rywalizował z Doktorem Evansem w odcinku Twas the Mission Before Christmas.
  • Chase mówi, że ich sekret wydał się rok temu, a w odcinku First Day of Bionic Academy Donald mówi, ze Leo ma bioniczną ręke od sześciu miesięcy, więc Akademia także istnieje już 6 miesięcy.
  • To drugi raz, gdy jakiś bohater jest uwięziony w szybko pędzącym środku transportu. Pierwszym razem Leo był uwięziony w super szybkim wozie Davenporta w odcinku Speed Trapped.
  • Jest to pierwszy raz, gdy Donald sam montuje komuś bionikę.
  • Leo jest jedynym, który użył bioniki w tym odcinku.

BłędyEdytuj

  • Chase mówił, że chodził do szkoły przez półtora roku, jednak w odcinku Bionic House Party mówi, że 3 lata.
  • Donald mówi, że kość piszczelowa i udowa u Leo zostały bardzo ranne, jednak tylko stopa znajdowała się pod windą.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki