FANDOM

Szablon:Galeria Szablon:Infobox Episode Space Colony (pl.Kosmiczna kolonia) to dwudziesty trzeci i dwudziesty czwarty odcinek czwartego sezonu (ogólnie dziewięćdziesiąty piąty i dziewięćdziesiąty szósty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego amerykańska premiera odbyła się 20 stycznia 2016 roku, a polska 27 i 28 kwietnia 2016 roku. Jest to dwuczęściowy odcinek.

OpisEdytuj

Część 1Edytuj

Donald zabiera rodzinę do Davenportii, kosmicznej koloni znajdującej się na planecie w innej galaktyce. Gdy odkrywa nieścisłości w jednej z satelit wysyła Adama, Bree i Chase'a na sprawdzenie tego, jednak Chase odlatuje w przestrzeń kosmiczną.

Część 2Edytuj

Krane wraz z Doktorem Gao opracowują serum, które ma dodać bionikę zwykłym ludziom i chcą zapanować nad nową rasą bionicznych ludzi na Ziemi wystrzeliwując rakietę w stronę planety. Zaczynają kontrolować kolonistów, Tashę, Donalda i Leo. Adam postanawia zaryzykować życie i zniszczyć rakietę.

StreszczenieEdytuj

Szablon:Niekompletne streszczenie

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnieEdytuj

CytatyEdytuj

SupermoceEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to czwarty dwuczęściowy odcinek w 4 sezonie.
  • W tym odcinku cała rodzina wyruszy w kosmos.
    • Adam, Bree i Chase po raz drugi w serialu wyruszą w kosmos. Pierwszym razem wyruszyli w odcinku Mission: Space.
    • Donald także po raz drugi w serialu wyrusza w kosmos. Pierwszym razem wyruszył w odcinku Space Elevator
  • Po raz pierwszy pojawi się Davenportia.
  • Scena, w której Chase odlatywał w przestrzeń kosmiczną jest bardzo podobna do sceny z odcinka Mission: Space, gdzie Adam odlatywał.
  • Okazuje się, że Perry umie prowadzić statek kosmiczny.
  • W tym odcinku powraca Victor Krane, który okazuje się być żywy po tym jak Adam, Bree i Chase pokonali go w odcinku Rise of the Secret Soldiers.
  • Perry była w Davenportii wcześniej, udając jednego z kolonistów.
  • Krane powraca w tym odcinku.
  • Doktor Gao zostaje wprowadzony w tym odcinku i okazuje się być złoczyńcą, który ma supermoce.
  • Doktor Gao jest drugim złoczyńcą w serialu, który chce zapanować nad bionicznymi ludźmi. Pierwszym był Krane.
  • Pole siłowe Chase'a powraca w tym odcinku. Ostatni raz Chase użył go w odcinku You Posted What?!?.
  • Okazuje się, że Doktor Gao to nowy partner Krane'a, który uratował go przed śmiercią po tym, gdy Szczury pokonały go.
  • Krane po raz drugi dusił Donalda przy użyciu kinetyki molekularnej. Pierwszym razem dusił go w odcinku You Posted What?!?.
  • Adam prawie ginie w tym odcinku. Jest to trzeci raz, gdy Adam prawie ginie. Wcześniej prawie zginął w odcinku Mission: Space, a drugi raz w odcinku Spider Island.
  • Krane w tym odcinku zostaje zabity.
  • Perry mówi, że Adam jest jej ulubionym z trójki rodzeństwa.
  • Bree trzecim raz płacze myśląc, że straciła któregoś z braci. Pierwszym razem płakała myśląc, że straciła Leo w odcinku Bionic Showdown. Drugim razem płakała, myśląc, że straciła Chase'a w odcinku Bionic Action Hero. Tym razem płakała, myśląc, że straciła Adama.
  • Tasha i Bree lecą do Grecji pod koniec odcinka.
  • Doktor Gao zostaje aresztowany pod koniec odcinka.
  • Bioniczne serum Krane'a i Gao zostaje zniszczone przez Leo.
  • Leo w tym odcinku atakuje Adama, Bree, Chase'a i Perry będąc pod kontrolą Doktora Gao.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki