FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeSmart and Smarter (pl. Bystrzaki) to siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 23 kwietnia 2012 roku w USA i 14 lipca 2012 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

W szkole odbywa się głosowanie na ucznia nr. 1 - rzecz jasna jednym z uczestników, który bardzo chciałby wygrać jest Chase, jednak jeśli będzie polegał wyłącznie na swoich pomysłach, by zdobyć taki tytuł ma na to marne szanse. W pewnym momencie do tych zmagań przyłącza się Adam, który wie znacznie lepiej, czego potrzeba dzieciakom i zamierza załatwić przyjacielowi mnóstwo głosów. Wkrótce jednak zamierza działać przeciwko niemu. Tymczasem Leo wykorzystuje superprędkość Bree i zaczyna używać jej jako swojej osobistej taksówki

StreszczenieEdytuj

W szkole Adam pokazuje Bree swoją nową szafkę. Po chwili przychodzi Leo z naganą za spóźnianie się na fizykę, a zaraz po nim Chase z 6- z ekonomii. Zmartwiony chłopak postanawia pokazać, że mimo to jest najlepszy, dlatego też postanawia startować na ucznia nr. 1. Po dzwonku Leo prosi Bree, by zawiozła go na fizykę, bo w przeciwnym razie zostanie zawieszony. Dziewczyna się zgadza.

Chcąc zostać uczniem numer 1, Chase rozdaje w szkole swoje ulotki, montuje laserowy wykrywacz spóźnialskich i zdrowo-żywieniowy skaner. Adam mówi mu, że w ten sposób nie wygra, dlatego też postanawia mu pomóc. Urządza w stołówce mini-dyskotekę i stawia automat z jedzeniem. Kiedy Adam mówi Chase'owi, że bez niego by nie wygrał, chłopaki kłócą się, przez co zaczynają działać przeciwko sobie. Pragnąc pokonać brata, Adam organizuje "imprezobus", dzięki czemu wysuwa się na prowadzenie.

Tymczasem Leo ponownie prosi Bree i podwózkę. Dziewczyna nie chce się zgodzić, ale za sprawą małego szantażu pomaga mu. Na kolejnej przerwie prosi ją o przyniesienie jego pracy domowej z domu, ale Bree nie zgadza się. Dlatego też okłamuje ją i Ethana, by dziewczyna zrobiła to, o co ją prosi. Później okazuje się, że Leo miał ją cały czas w plecaku.

Wściekły Chase stara się pokonać Adama, dlatego też rozdaje w szkole darmowe burgery. Adam zaś organizuje masaże stóp. Gdy zbliża się ogłoszenie konkursu, bracia dowiadują się, że mają remis, dlatego też muszą napisać przemowę.

Leo po raz kolejny prosi siostrę o podwózkę, dlatego też Bree postanawia dać mu nauczkę za wykorzystywanie i zabiera go w "podróż" po wybojach. Po chwili wracają do laboratorium, gdzie ostatecznie godzą się. Do labu wchodzą Adam i Chase o ponownie kłócą się, tym razem z wykorzystaniem supermocy. Bree mówi Chase'owi, że zawsze robi z Adama debila. Biorąc to sobie do serca, Chase pozwala mu wygrać, pisząc za niego przemowę.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

NieobecnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Hal Sparks jako Donald Davenport jest nieobecny w tym odcinku.
  • Tasha nie pojawia się w tym odcinku.
  • Tytuł tego odcinka jest aluzją do filmu Jima Carreya Dumb and Dumber (Głupi i głupszy).

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki