FANDOM

                                       Szablon:Infobox

Skłonka jest elfą zwierzęco utalentowaną, czyli bez problemu umie dogadać się nawet z najmniejszym zwierzątkiem czy owadem. Inne elfy o tym samym talencie uważają, iż Skłonka jest najbardziej zwierzęco utalentowana ze wszystkich mieszkańców Przystani Elfów. Potrafi nie tylko rozmawiać ze zwierzętami ale także świetnie się z nimi bawić i pomagać w trudnych chwilach. Jej najlepszym przyjacielem (jeśli chodzi o mieszkańców lasu) jest koliber Aferek, który kiedy się bardzo czymś zdenerwuje okropnie szybko mówi. Jedynie Skłonka potrafi go uspokoić i zrozumieć. Kiedy przybyła do Przystani Elfów przeżyła małą przygodę, której pamiątką jest pióro pewnego słowika – pierwszego prawdziwego zwierzęcego przyjaciela Skłonki. Nasza elfa ma bardzo odpowiedzialne zadanie – musi codziennie karmić i opiekować się Matką Gołębicą, która jest nawet ważniejsza od królowej Klarion. Matka Gołębica posiada Jajko, dzięki któremu istnieje Nibylandia. Skłonka uwielbia przebywać w towarzystwie Matki Gołębicy, zawsze zwierza się jej z najbardziej skrytych tajemnic. Ale kiedyś jednak zostawiła ją i swój kochany las, aby zobaczyć świat za morzem. Od zawsze mieszka w Przystani Elfów, ale jednak, mimo że kocha to miejsce, strasznie chciała zobaczyć inny świat. I udało jej się to. Razem z Wędrownymi Ptakami odkryła cudowne rzeczy!

Książki poświęcone Skłonce:

❥ "Skłonka i Wielka Wojna Jeżynowa"

❥ "Wielka wyprawa Skłonki"

❥ "Pieśń słowika. Opowieść Skłonki"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki