FANDOM

Szablon:GaleriaSzablon:Infobox EpisodeSink or Swim (pl. Życie to nie bajka) to pierwszy i drugi odcinek trzeciego sezonu (ogólnie czterdziesty siódmy i czterdziesty ósmy) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 17 lutego 2014 roku w USA, a w Polsce 13 września 2014 roku na kanale Disney XD. Jest to dwuczęściowy odcinek.

OpisEdytuj

Część 1Edytuj

Po tym jak Adam, Bree i Chase uciekli od Donalda, trafiają na statek. Tam zostają przyłapani przez załogę pokładu, która postanawia wydać ich straży przybrzeżnej. Tymczasem Donald i Leo chcą znaleźć Szczury zanim Douglas to zrobi.

Część 2Edytuj

Douglas więzi Szczury i wraz z nowym partnerem, Victorem Krane'm chce włączyć im Trittona. Kiedy Ci uciekają, Douglas uruchamia aplikację i nakazuje Szczurą zniszczyć rodzinę.

StreszczenieEdytuj

Tasha uwalnia Donalda i Leo z windy. Idą do zniszczonego labu. Donald i Leo postanawiają znaleźć szczury zanim zrobi to brat Donalda. Muszą się jednak wynieść z domu, gdyż ten już nie należy do nich.

Adam, Bree i Chase ukrywają się na statku transportowym. Nie wiedzą dokąd płyną, gdyż wyłączyli GPS'y ponieważ myślą, że ściga ich FBI. Adam chce odpocząć.

W domu Tasha, Donald i Leo się pakują. Donald chce się zatrzymać w pięcio gwiazdkowym hotelu, ale nie mają pieniędzy. Nagle ktoś puka do drzwi. To Perry. Leo nie chce jej wpuścić, ale ta się wpych do domu.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

WspomnianaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog Szablon:Dialog

SupermoceEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to trzeci dwuczęściowy odcinek w całym serialu.
  • To pierwszy odcinek trzeciego sezonu.
  • Jest to kontynuacja odcinka No Going Back.
  • W tym odcinku Adam odkrywa w sobie kolejną super zdolność jaką jest Oddychanie pod wodą.
  • W tym odcinku Tasha dowiaduje się o Douglasie.
  • W tym odcinku okazuje, że drugie imię Adasia to Charles.
  • Douglas więzi Szczury po raz drugi.
  • Okazuje się, że zamaskowany człowiek, który uwolnił Douglasa z lodu to Victor Krane.
  • Douglas po raz pierwszy aktywuje trittona.
  • Okazuje się, że Szczury mogą używać dwóch supermocy w tym samym czasie.
  • Kiedy Chase zdezaktywował u siebie Bim-Bama, musiał sam walczyć z Adamem i Bree, ponieważ oni nadal mieli go aktywowanego.
  • Chase używa wentylu bezpieczeństwa (pod nową nazwą: tryb ogólnodowodzący) po raz drugi.
  • Druga część tego odcinka pierwotnie nazywała się "The Man Behind the Mask".
  • Okazuje się, że Edzio został zniszczony.
  • Pod koniec odcinka Szczury widzą zniszczony lab.
  • Krane od tego odcinka postanawia zniszczyć Adama, Bree i Chase'a.
  • Adam próbując oszukać załogę statku, mówi, że ma na imię Bob. W odcinku First Day of Bionic Academy takie imię nadaje jednemu z uczniów.
  • Wiele fanów myślało, że Marcus powróci w tym odcinku.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki