FANDOM

Szablon:Infobox Shmipper i Smabble  to postaci epizodyczne pojawiające się w tle w wielu odcinkach serialu "Wodogrzmoty Małe".

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

W pierwszej scenie w odcinku "Tourist Trapped" biegają razem w kółko. 

Shmipper i Smabble widziani są kolejny raz w "The Legend of the Gobblewonker", gdzie są na rybach razem z dziadkiem. Shmipper mówi wtedy do niego "Tak bardzo cię kocham, dziadziusiu!".

We wspomnieniu wujka Stanka dotyczącego auta Gideona, który zajmuje mu miejsce, wśród tłumu fanów Gideona pojawiają się Shmipper i Smabble.

"Double Dipper" Smabble widziana jest na przyjęciu w chacie. 

Później, w "Irrational Treasure", kiedy Smabble biega w kółko i potyka się, Pacyfika każe ją wywalić z drużyny.

Shmipper i Smabble widziani są w wesołym miasteczku w odcinku "The Time Traveler's Pig". Smabble dodatkowo widziana jest w tle, gdy odbywa się ceremonia otwarcia Muzeum Woskowego, kiedy Dipper podróżuje w czasie razem z Mabel.

Odcinki krótkometrażoweEdytuj

Smabble widziana jest w odcinku krótkometrażowym "Tooth", gdzie ogląda występ Mabel i Misiasia. Kiedy ta kończy, ona płacze jak reszta dzieci.

CharakterEdytuj

Shmipper i Smabble wydają się być pogodni i zazwyczaj widziani są jako roześmiane dzieci. Są też bardzo optymistyczni i uprzejmi.

WyglądEdytuj

Plik:Dipper lookalike's appearance.png
Plik:Mabel lookalike's appearance.png
Shmipper i Smabble wyglądają jak grzeczniejsza wersja Dippera i Mabel. Razem mają brązowe włosy, małe nosy i piegi na policzkach. Shmipper ma niebieskie oczy i zazwyczaj nosi czerwoną koszulkę i niebieskie spodenki. Do tego zakłada biało-czarne buty. Smabble ma zielone oczy i zazwyczaj nosi różową koszulkę i niebieską spódniczkę. Włosy upina różową spinką. Sądząc po wzroście i sposobie zachowywania się, można wywnioskować, że są młodsi od Dippera i Mabel.

CiekawostkiEdytuj

  • Shmipper i Smabble pojawiają się kilka razy w odcinkach, ale nikt w serialu nie zauważył, że wyglądają jak Dipper i Mabel.

Szablon:Bohaterowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki