FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

San Fransokyo Institute of Technology (zwiane też San Fransokyo Tech) to prestiżowy uniwersytet znajdujący się w mieście San Fransokyo. To także szkoła, w której członkowie Wielkiej Szóstki uczęszczają.

Historia Edytuj

Szkoła została zbudowana ponad 100 lat przed wydarzeniami z filmu Wielka Szóstka.Uczęszcza tam wielu studentów, którzy studiują w dziedzinie nauki i technologii. Co roku szkoła organizuje zjazd na sali Exposition, gdzie geniusze prezentują swoje nowe wynalazki, aby otrzymać zgodę na uczestniczenie w uniwersytecie. Programem robotyki Tadashiego Hamady, To To Tomago, Wasabiego, i Honey Lemon kierował profesor Robert Callaghan, który był także mentorem Tadashiego.Zaś maskotką szkoły był Fred. W czasie filmu, brat Tadashiego , Hiro prezentuje swój nowy wynalazek, Microbotsy.Callaghan był pod wrażeniem wynalazku Hiro. Po zakończeniu prezentacji Callaghan podpala Showcase Hall poprzez sposób nieokreślony, zmuszając do wszystkich do ewakuacji.Tadashi chcąc uratować Callaghana umarł,nie był świadomy tego, że Callaghan chciał ukraść Microbotsy.

Po klęsce Callaghana, Hiro zaczyna uczęszczać do szkoły wraz z To To, Honey, Wasabim, i Fredem.Budynek poświęcony Tadashiemu jest wzniesiony na kampusie,którym Hiro akceptuje zaszczyt dla swojego zmarłego brata.

Miejsca Edytuj

  • Laboratorium robotyki Ito Ishioka
  • Sala Exposition
  • Tadashi Hamada Sala

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Navbox/Wielka Szóstka