FANDOM

Sally Carrera jedna z głównych postaci z franczyzy Auta.

Opis Edytuj

Oficjalna biografia (do pierwszej części) Edytuj

,,Sally miała już dosyć życia na najszybszym pasie, czyli stanowiska wpływowej prawniczki w Los Angeles. Postanowiła się zwolnić i rozpocząć nowe życie w małej mieścinie Chłodnicy Górskiej. Urocza i bystra, szybko została miejscowym sędzią. I jak nikt dotychczas, podjęła walkę o zachowanie dawnego oblicza miasteczka oraz okolicy. Kupiła nawet motel i przywróciła mu pierwotny wygląd. Ale to był dopiero początek akcji. Sally zaczęła odnawiać budynek za budynkiem, aby miasto stało się jeszcze piękniejsze."

Osobowość Edytuj

Sally jest bardzo miłą, pomocną i bystrą osobą. Jest również odważna, nie straszny jej nawet gang profesora Zundappa.

Wygląd Edytuj

Sally jest błękitnym Porsche. Z tyłu posiada czarny tatuaż. Ma niebieski kolor oczu.

Za kulisami Edytuj

Sally zadebiutowała w animowano-komputerowym filmu Pixara pt. Auta. Początkowo miała być z modelu Mustangem, ale twórcy stwierdzili że sylwetka Porsche wygląda bardziej kobieco. W angielskiej wersji głosu użyczyła Bonnie Hunt. W polskim dubbingu zaś Dorota Segda, a w tureckim Berna Baser.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej nazwisko Carrera odnosi się do modelu którego ona jest Porsche 911 Carrera.
  • W serii Auta Star Wars jest przebrana za księżniczkę Leię.

Galeria: Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki