FANDOM

Szablon:Postać                                     Słodka ( w oryginale nazywa się Dulcie). Wróżka piekarsko utalentowana. Pracuje w kuchni jako szefowa.

Historia Edytuj

Słodka jest pracowitą i wiecznie zajętą elfą, która naprawdę kocha swój talent. A jest nim umiejętność wyśmienitego pieczenia. Każdy w Przystani Elfów zajada się jej wypiekami, aż ślinka cieknie! Słodka jest miła, pomocna, zawsze doradzi w trudnej chwili, a na pociesznie poczęstuje babeczką z wiśniami. Słodka słynie z tego, że jest najbardziej pracowitym elfem w Nibylandii, nigdy nie odpoczywa i wkłada całe serce w to, co robi. Pewnego razu zdarza jej się jednak zaspać i przez to nie ma kto się zająć kuchnią oraz śniadaniem. Później przez pomyłkę do ciasta dosypuje sól zamiast mąki. Był to znak, że Słodce koniecznie należy się odpoczynek – tak wszyscy myśleli. Królowa Klarion zabroniła Słodce na jakiś czas zarządzania kuchnią i jakiejkolwiek pracy, wysłała ją na krótki urlop. Nasza elfa jednak nie była tym zachwycona i strasznie się nudziła. Postanowiła więc udowodnić wszystkim, że każdy ma prawo do pomyłki i że musi wrócić do pracy, bo się zanudzi na śmierć bez swojego talentu!

Charakter Edytuj

Hojna, pomocna, ciepła i bardzo pracowita. Nie lubi bezczynności.

  • Uwielbia: zapach świeżego chleba
  • Ulubiony przedmiot: jej wielka chochla
  • Ulubiony kolor: złotobrązowy, jak dobrze wypieczony bochenek chleba
  • Ulubiona zabawa: wymyślanie nowych słodyczy

Książki poświęcone Słodce: Edytuj

Słodka i magiczne ciasto Edytuj

Słodka zostaje zwolniona z pracy w kuchni na jakiś czas. Ale nie może się z tym pogodzić i strasznie się nudzi. Podczas swojego urlopu, żeby zabić czas, zwiedza całą Przystań Elfów i dowiaduje się wielu ciekawych rzeczy. Znajduje w bibliotece także tajemniczy przepis na magiczne ciasto. Uważa, że jeśli je upiecze to będzie mogła wrócić do pracy, którą tak kocha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki