FANDOM

250px

Ross Rabiaka

Informacje
Wiek

Serie 1-2: 16 lat,

seria 3: 17 lat,

seria 4: 18 lat

Rok i miejsce narodzin: 1989 r. w Middletton
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Brązowy
Rodzina

Pani Rabiaka (Matka)

Pan Rabiaka (Ojciec)

Hannah Rabiaka (siostra)

Związek Kim Kolwiek (Dziewczyna)
Głos aktora angielskiego: Will Friedle
Głos aktora polskiego: Marcin Przybylski

Ross Rabiaka - Główny bohater.

Uczeń szkoły wyższej w Middletton. ,, Pomocnik " nastoletniej agentki, lecz jest dość niezdarnym chłopakiem, dlatego często przez swoje wpadki doprowadza Kimmie i jego w śmiercionośne kłopoty. Jednak, bez niego większość misji Kim Kolwiek nie powiodła się oraz nie byłoby tylu zabawnych sytuacji. Nierzadko zdarza się, przez jego niezdarność, że w trakcie misji niszczy misterne plany złoczyńców. W szkole, od sezonu 1 do trzeciego Ross zostaje maskotką drużyny - Buldogiem, zaś w czwartej zostaje jednym z członków szkolnej drużyny futbolowej (Wielu osób ze szkoły nie wierzyło w niego). Jeden z nauczycieli ocenia go jako ambitnego ucznia, ale jego średnia nie przekracza 3.00 aż do sezonu 4 (gdzie posiadał 3.50). Najlepszy przyjaciel Kim od przedszkola, a od momentu pocałunku w filmie ,, Szatański Plan'" został jej chłopakiem. Właściciel kretoszczura o imieniu Rufus, którego nosi zazwyczaj w kieszeni od spodni. On, jak i jego goły towarzysz są w posiadaniu małpiej mocy.

WyglądEdytuj

Ross na początku serii posiada szesnaście lat. Ma rozczochrane blond włosy, brązowe oczy bez źrenic (W serialach animowanych takie oczy są normalne) a na twarzy posiada piegi, a jego charakterystyką w wyglądzie są również duże uszy. Najczęściej, wręcz niemal zawsze nosi czerwoną bluzę z białymi końcami, zaś pod nią nosi granatową koszulę. Jego spodnie są w kolorze złocistego brązu. W jednej z kieszeń nosi swojego towarzysza Rufusa.

W Odcinku 3 Sezonu 1 (S01E03) pt. ,, Nowy Ross " Kimmie zmienia mu włosy za pomocą francuskiego fryzjera. Nową fryzurą robi furorę w szkole, dlatego po skończeniu się żelu, prosi swoją przyjaciółkę o wyjazd do Francji, po zakup tego towaru. W połowie odcinka Ross zmienia swój image na modny w tamtych czasach. Przez ten jeden odcinek Ross nosi niebieską koszulę oraz dopasowane do tego legginsy.

Ubrania na misjeEdytuj

Przez pierwszy sezon nosi podobny strój do Kim Kolwiek.

Czarna bluzka, która zasłania cały jego tułów, ciemno szare rękawiczki, oraz w tym samym kolorze buty. Dwa tony jaśniejsze są jego spodnie.

CiekawostkiEdytuj

  • Ulubione powiedzonko Rossa to ,, Bazooka!" [Czyt: Bazuka!]
  • Pomimo strachu przed małpami, posiada starożytną małpią moc. (Uzyskał ją w odcinku S01S17)
  • W s01E19 pt. ,, Przepowiednia banana " Ross zostaje małpim mistrzem.
  • W Kolorofarunie (S01s18) wychodzi mu ,, Bury Kret " (Jak sam wyczytał to najgorsza odmiana w tym quizie)
  • Przez niego Senior Senior Senior stał się złoczyńcą. (Wpadka przy rozmowie)
  • Pomimo 16/17/18 lat jest nadal dziecinny.
  • Ross uwielbia tacos, burrito, nachos oraz danie włąsnej roboty Tanacho (Połączenie tacos i nachos)
  • W sezonie 4 dostaje pracę w SmartyMarcie (Dział zoologiczny)
  • W Odcinku ,,złodziej dobrodziej" okazuje się, że doskonale sprawdza się jako jeden ze złoczyńców.