FANDOM

Szablon:Infobox EpisodeRobot Fight Club (pl. Masakra robotów) to piąty odcinek drugiego sezonu (ogólnie dwudziesty piąty) serialu Szczury laboratoryjne. Jego premiera odbyła się 25 marca 2013 roku w USA i 28 czerwca 2013 roku w Polsce na kanale Disney XD.

OpisEdytuj

Leo i Chase razem postanawiają startować w "Masakrze robotów". Później Donald chce do nich dołączyć, ale gdy mężczyzna niszczy ich robota, bracia wywalają go z zespołu, więc Davenport zamierza z nimi konkurować. Tymczasem Bree używa swoich bionicznych mocy przy Caitlin.

StreszczenieEdytuj

Leo przekonuje Chase'a, aby pomógł mu zbudować robota na "Masakrę robotów", turniej, w którym uczestnicy walczą stworzonymi przez siebie robotami. Davenport przyłącza się do zespołu, ale niszczy robota chłopaków mówiąc, że zbyt łatwo zostanie zniszczony w walce. Następnie zostaje wyrzucony z drużyny.

Podczas turnieju, Leo i Chase dowiadują się, że Donald, wściekły na nich, również startuje. Davenport życzy im powodzenia mówiąc, że wierzy, iż wygrają z 5-krotnym mistrzem Kevinem Stonem, tylko dlatego, że sam chce zmiażdżyć ich w finale. Donald wygrywa wszystkie rundy przy użyciu przerażającego Predatozgona, tańcząc w chwale i ciesząc się z porażek innych. Chase'owi i Leo udaje się pokonać Kevina, a w finale muszą zmierzyć się z ojcem. Ostatecznie, dzięki sprytowi, bracia wygrywają turniej.

Tymczasem Caitlin mówi Bree, że podoba się jej Adam. Przypadkowo Bree używa przy przyjaciółce swojej super prędkości. Następnego dnia w szkole, dziewczyna przekonuje Adama, żeby poszedł na randkę z Caitlin w zamian za milczenie. Później jednak okazuje się, że Caitlin nie widziała nic dziwnego, ponieważ nie nosiła okularów, bez których słabo widzi. Wyznaje, że uciekła, ponieważ widziała Adama. Adam, wściekły, że musi iść na randkę z kobietą, której nie lubi, i to bez żadnego powodu, aktywuje przy Caitlin laserowy wzrok i trafia w poduszkę, ale Bree niszczy jej okulary, przez co dziewczyna nie zauważa tego. Potem Adamowi udaje się przekonać Caitlin, że podoba jej się Chase, i cały dzień chodzi za nim.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

NawracającaEdytuj

GościnnaEdytuj

CytatyEdytuj

Szablon:DialogSzablon:DialogSzablon:DialogSzablon:Dialog

CiekawostkiEdytuj

  • Po raz pierwszy w drugiej serii pojawia się Caitlin.
    • Okazuje się, że Cailtin słabo widzi bez okularów.
  • Pierwsza emisja tego odcinka była w języku hiszpańskim lub japońskim. Ten sam przypadek zdarzył się podczas maratonu.
  • okazuje się że Cailtin jest zakochana w Adamie.
  • w tym odcinku odbywa się walka robotów w której udział biorą Chease i Leo.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Szablon:Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki