FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Riley Andersen - postać drugoplanowa w filmie W głowie się nie mieści. Jest córką Jill i Billa Andersena.

OpisEdytuj

Życie codzienneEdytuj

Emocje Riley przyczyniają się do jej pierwotnych zachowań w filmie. Ogólnie, Riley jest optymistyczna, uczciwa i miewa głupkowaty nastrój, kiedy jest zadowolona. Jednak w okresie dojrzewania, Riley staje się bardziej sentymentalna i niepewna siebie, inne emocje zaczynają się jej pojawiać. Kiedy jej rodzina przenosi się do San Francisco Riley zaczyna być zaniepokojona, rozdrażniona i czuje się samotna. Radość, Odraza, Gniew, Smutek i Strach starają się pomóc dostosować dziewczynie do nowego miejsca zamieszkania.

Riley naprawdę tęskni za Minnesotą i nie jest w stanie poradzić sobie z przeprowadzką. Stara się zaakceptować nowy dom i miejsce, dla rodziców zawsze będzie ich szczęśliwą dziewczyną.

W miarę upływu czasu jednak Riley staje się pełna depresji i apatii, ucieka z domu i niemal traci w ten sposób wszystkie emocje. Ale podczas ucieczki uświadamia sobie, że postąpiła źle, musi to naprawić. Wracając do domu, przyznaje się rodzicom. W tym samym czasie wraca Radość i Smutek do Centrali, dzięki czemu Riley odzyskuje emocje i akceptuje nowy dom oraz poznaje nowych przyjaciół w drużynie hokejowej.

ZainteresowaniaEdytuj

Riley interesuje się hokejem, od kiedy tylko była małą dziewczynką. W Minnesocie razem z jej dawną przyjaciółką, Meg należały do jednej drużyny. Po przeprowadzce Riley zmieniła drużynę na tą z San Francisco.

WyglądEdytuj

Riley na ogół ubiera się w bluzy, jeansy i buty. Ma oczy koloru niebieskiego, włosy blond.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki