FANDOM

Szablon:Infobox miejsca/przedmiotu Ratusz (ang. Town Hall) - budynek, w którym spotykają się wszyscy mieszkańcy Wodogrzmotów w sprawach kryzysowych, jak na przykład w sprawie wybrania nowego burmistrza.

HistoriaEdytuj

"The Stanchurian Candidate" po nagłej śmierci Burmistrza Brzęczyszczykiewicza, zwołano spotkanie dotyczące wyborów nowego przywódcy miasta, które poprowadzili Szeryf Blubs oraz Erwin Durland. Kandydaci mieli wrzucić kapelusz do koła, co zrobił Bud Gleeful. Gdy myślał, że jest jedynym kandydatem i od razu może zgarnąć posadę, Stan Pines wrzucił swój fez do obręczy i zachęcił innych mieszkańców do zrobienia tego samego. Na koniec spotkania policjanci wystrzelili z armaty, robiąc tym samym dziurę w przedniej ścianie ratusza. 

WyglądEdytuj

ZewnątrzEdytuj

Jest to z pozoru mały, drewniany budynek mieszczący się blisko lasu. Fundamenty zrobione są z zzieleniałych kamieni. Na omszałym dachu powiewa flaga Ameryki. Z ratusza w oddali widać Rezydencję Północnych. Na przedniej ścianie znajduje się rysunek orła latającego nad wodospadem i drzewami, został on jednak zniszczony przez wystrzał z armaty. 

WewnątrzEdytuj

W środku znajduje się jedna wielka sala z ławami, na które zasiadają mieszkańcy miasta w czasie spotkań. Na środku stoi mównica oraz dwie drewniane rzeźby - jedna przedstawia siekierę wbitą w pień drzewa, a druga niedźwiedzia stojącego na tylnych łapach z rybą w pysku. Na ścianie wisi mapa Wodogrzmotów Małych, tablica ze zdjęciami założycieli miasta oraz parę obrazów w złotych ramach. Praktycznie wszystko zrobione jest tam z drewna, zaczynając na ławkach i na żyrandolach kończąc. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Szablon:Miejsca