FANDOM

Ralph Demolka (ang. Wreck-It Ralph) – amerykański film komediowy wykonany w technice animacji komputerowej, wyprodukowany przez Walt Disney Animation Studios i w reżyserii Richa Moore'a.

DialoguEdytuj

Tytuł otwarciaEdytuj

Ralph Demolka: Cześć, mam na imię Ralph, i jestem bohaterem negatywnym. I jeszcze... Dwa siedemdziesiąt wzrostu, dwieście dziewięćdziesiąt kilo. Bywam nerwowy. „Ej! Wyrwałeś mój pieniek!” Nie ma co czarować, jak się wkurzę, to może być źle. Co by tu jeszcze... Mówią na mnie Demolka, bo zawodowo rozwalam. „Zrobię demolkę!” I znam się na tej robocie. Nie to co niektórzy. Niestety, to gra w naprawianie. Nazywa się Felix Zaradzisz.
Nicelanders: Felix, zaradzisz?
Felix Zaradzisz: Da się zrobić!
Ralph Demolka: Wiadomo, z taką ksywą wzięli go na pozytywnego. Nic nie mam do chłopaka. W robocie się nie obija. Inna sprawa, że jak się ma magiczny młotek po tatusiu, to filozofia to nie jest. Zwykły hydraulik nie naprawiłby połowy tego, co ja zdemoluję. Jak Felix się spisze, to dostaje medal. A czy ja dostaję medale za fachową demolkę? Jasne, dwa! W sensie, że nie dostaję. Trzydzieści lat w tym robię... Sporo automatów się wykruszyło. Przykra sprawa w sumie. Pamięta ktoś jeszcze Asteroids? Fiu! Poszły! Donkey Kong? Wieki gościa nie widziałem... Jasne, stała fucha w salonie to jest coś. Nie narzekam. Ale fakt faktem, że trudno lubić robotę, przez którą nikt cię nie lubi.
Yuni Verse: Koniec! Salon zamknięty!
Ryu: Shoryuken! Uff, ale dzionek. To co, walimy do Tappera?
Ken Masters: Stawiasz, to walimy.
Felix Zaradzisz: No, to fajrant!
Ralph Demolka: Może bym się tak nie przejmował, gdyby po pracy było inaczej. A jest, jak jest.
Felix Zaradzisz: Dobra robota!
Ralph Demolka: Codziennie lokatorzy zapraszają Felixa do domu. W końcu ładnie go naprawił i... no wiecie... Tamci idą do domu, a ja idę do siebie, czyli na śmietnik. Dosłownie. Nie mówię tak, bo to jakaś rudera. Mieszkam na normalnym śmietniku. Na kupie resztek, cegieł i gruzu. To właśnie mój dom. Nie, żeby mi było źle. Mam cegły, mam pieniek. Może nie wygląda wygodnie, ale w sumie nie jest źle. Jednak jeśli mam być szczery... Gdy patrzę na Felixa, jak go wszyscy tak chwalą, pieką mu ciasta, dziękują, cieszą się, że go widzą, to myślę sobie... Pobyłby sobie człowiek raz tym dobrym.