FANDOM

Ta strona wymaga rozwinięcia. Jeśli możesz, rozbuduj ją.

Radość-(ang: Joy) Główna postać z filmu "W Głowie Się Nie Mieści" Była pierwszą emocją w głowie Riley oraz główną do tej pory, to jej zadaniem jest by dopilnować żeby Riley była szczęśliwa. Jest bardzo szczęśliwa ale często traci zimną krew. Przeszkadza jej zadanie smutku co zmienia się pod koniec filmu.

Opis Edytuj

Osobowość Edytuj

Radość jest wiecznie szczęśliwa oraz podekscytowana ale w gorszych chwilach potrafi być smutna ,niezadowolona, zdenerwowana a nawet zła. Czasami się nawet boi i martwi.

Radość jest trochę samolubna gdyż chce by wspomnienia Riley były tylko i wyłącznie radosne. Gdy ujrzała że jedno z najważniejszych wspomnień ukazało się smutne omal nie wpadła w szał co doprowadziło do tego że ona i smutek wypadły z centrum wyobraźni. Radość nie rozumie po co Riley jest Smutek aż do końca filmu gdy zrozumiała że czasem dziewczynka musi się smucić gdyż nie może być zadowolona z wszystkiego jak na przykład ucieczka z domu.

Wygląd Edytuj

Radość wyróżnia się wyglądem z pośród innych emocji. Cała reszta jest jednolita zaś Radość jest dwukolorowa.Postać jest cała żółta, ma niebieskie włosy oraz oczy. Nosi żółtą sukienkę w białe konstelacje oraz błękitne fajerwerki. Dziewczyna wiecznie się uśmiecha, i zostawia złotą poświatę.Zrobiona jest z małych pyłkowych drobinek. Używa jasnoróżowego pudru i prawdopodobnie pomatki w tym samym kolorze.

Ciekawostki Edytuj

  • Film zają wytwórni Disneya aż pięć lat by go ukończyć.
  • Radość jest główną emocją Riley.
  • Radość jest stworzona na podstawie gwiazdy.
  • Większość emocji Riley jest szczęśliwa.
  • Radość nie jest rozpoznawana w reszcie umysłu.
  • Radość uwielbia przeglądać szczęśliwe wspomnienia.
  • Postać chodzi na bosaka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki